Ești cel mai bun dintre prietenii tăi la TikTokuri și ai nevoie de provocări noi? Nu ai înțeles încă exact care e treaba cu TikTokul, dar vrei să fii acolo, alături de ceilalți și să faci parte din comunitatea online? Pepsi are o provocare pentru toți: creatori de TikTok, influenceri online în devenire, amatori de distracție și experiențe noi. De ce să separăm online-ul de offline, când putem să ne bucurăm foarte de bine de amândouă? Pepsi FIZZ UP Studios e prima experiență de brand care aduce TikTok-ul în offline și provoacă oamenii să se distreze, nu doar pe ecrane, ci și dincolo de ele. Ca să înțelegi cel mai bine despre ce este vorba, vino pe Calea Victoriei, intră în #FizzUpMoves challenge, și descoperă teritorii noi de distracție la intersecția dintre real și virtual.
Locul ideal pentru TikTokuri noi
Când e prea mare doza de online sau de offline, soluția e una singură: mixul bun între amândouă. Pepsi FIZZ UP Studios e locul unde provocările din online devin realitate, iar realitatea ajunge pe TikTok.
Între 4 și 12 septembrie, pe Calea Victoriei 145, Pepsi deschide FIZZ UP Studios și lansează conceptul creativ de Hashtag Challenge direct de pe TikTok în offline. Pepsi FIZZ UP Studios e spațiul perfect care oferă surse noi de content creatorilor online, unde consumatorii pot crea cele mai tari TikTokuri și nu numai.
Brandul a pregătit un setup super cool, gata să transporte oamenii în cele mai neașteptate locuri și să ofere decorul ideal pentru cele mai tari TikTokuri. Pe lângă recuzită de toate felurile, la Pepsi FIZZ UP Studios te așteaptă muzică bună și Pepsi rece cât cuprinde. Și, așa cum ne-a obișnuit în toate campaniile sale, brandul oferă și o întâlnire cu creatorii tăi preferați, Smiley, Ștefania, Iuliana Beregoi, Nuță Kiki, Lavinia Ioana, Cezara Cristescu, Ana Petcu, Alex Ciobanu.
”Mizând pe mixul dintre offline și online, tehnologie și experiență de brand, Pepsi FIZZ UP Studios este primul spațiu al unui brand care, nu doar că înlesnește crearea de conținut special pentru TikTok, dar le propune consumatorilor să se distreze, în primul rând, dincolo de ecrane. Pentru că nu e vorba doar de rezultatul final: cât de bine-ți iese o fotografie personală sau un TikTok. E vorba mai ales de experiența reală pe care o poți avea, experiență care te marchează în mod pozitiv și care rămâne cu tine pentru totdeauna.
Așadar, pentru comunicarea brandurilor din portofoliul PepsiCo România– dar mai ales pentru brandul Pepsi, FIZZ UP Studios e mai mult decât un spațiu destinat creării de conținut; e rezultatul unei strategii cross-channels, în care brandul ia un concept gândit pentru online și-l traduce în offline, și vice-versa”, a declarat Laurențiu Ion, Head of Total Connections Planning and Media, PepsiCo România
"Alături de echipa Pepsi, obiectivul nostru în această campanie a fost să producem un conținut cu valoare de entertainment și care să poată reprezenta un starter de conversație cu fanii Pepsi, atât în digital, cât și în offline. Ne dorim ca efectul “FIZZ UP” să fie îmbrățișat natural și să rămână relevant pentru oameni, așa cum ne-a obișnuit acest superb brand Pepsi prin toate activările sale în întreaga lume.", Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett.
Dansând pe TikTok sau pe Calea Victoriei, dezbătând teme serioase pe Clubhouse și pe Facebook, cântând alături melodii noi sau vechi alături de artiștii preferați, testând filtre noi pe Insta sau explorând aplicații VR, cu cortul sau pe plajă, oriunde sunt oamenii, acolo e și Pepsi. Brandul pune consumatorii în centrul comunicării și în funcție de pasiunile, nevoile și interesele noi lansează campanii și provocări noi.
Așa s-a întâmplat anul trecut, când Pepsi Retro Studio a transformat vara în cel mai cool retro party și apoi a continuat distracția iarna, pe TikTok, cu #Sărbătoaredinorice. Sau premiera Pepsi pe Clubhouse, când brandul a testat, alături de consumatorii săi, noua platformă audio. Experiențele de brand vin să aducă astfel inspirație și să ofere spații noi de explorare, offline și online.
Acum, Pepsi FIZZ UP Studios mixează offline-ul cu online-ul și propune un loc nou pentru distracție, pe TikTok sau dincolo de ecran.
Totul e pregătit: inspirație, decor, energie, distracție. Nu mai rămâne decât să participi la cea mai nouă provocare Pepsi, #FizzUpMoves, între 4 – 12 septembrie, pe Calea Victoriei 145.
Credits:
ECHIPA PepsiCo
Iuliana Dragomir - Sr Brand Manager
Alexandra Constantin - Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Ema Badanga - Jr Brand Manager
Oana Andone - Jr Digital & Media Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages
ECHIPA LEO BURNET
Diana Alexa – Managing Director
Victor Stroe – Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu – Business Director
Florina Simon – Digital Account Manager
Roxana Pascal – Digital Account Executive
Oana Năstase – Sr Digital Planner
Adriana Pascan – Creative Director
Andrei Nică – Group Creative Director
Alina Matei – Senior Copywriter
Miruna Potop – Copywriter
Silvana Frînculescu – Art Director
Mara Sabau – Art Director
Bianca Muscalu – Copywriter
Eduard Cîrstea – Art Director
Alexandru Constantin – Copywriter
Mihai Stoica – Art Director
Alexandru Zlăvog – Producer
Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media
ECHIPA DE PRODUCTIE A MANIFESTO-ULUI DIGITAL
Regizor: Andrei Mîndru
DOP: Alexandru Dorobanțu
ECHIPA OMD
Razvan Meirosu – Media Director
Dana Constantin – Digital Manager
Sebastian Stroescu – Digital Executive
Maria Ilie – Media Manager
Irene Derasadurian – Media Executive
ECHIPA VIRAL NATION
Giovanni Francesco
Elena Margarit