După mai bine de 18 luni de izolare și lucru la distanță industria de publicitate se pregătește pentru revenirea la normal. Chiar dacă pașii pot părea mici și temerile sunt înca firești, toamna 2021 va marca momentul de reluare a activității din birou.
Concluziile studiului Working in Times of Corona, derulat de către UAPR mai-iunie 2021 ne arată că, deși colegii s-au adaptat bine la work from home în perioada pandemiei, mulți dintre noi așteptăm cu interes re-intoarcerea la birou chiar și într-un format hybrid. “Suntem firi sociale, iar conexiunea WIfi nu bate conectarea directă dintre oameni”.
Astfel, începând de astazi, 1 septembrie, UAPR lansează Campania de comunicare #BacktoOffice #Disconnectto Reconnect, prin care îi invită pe colegii de industrie să se întoarca la birou, ca în vremurile pre-pandemie.
Punctul culminant al campaniei va fi un party general al industriei de publicitate #BacktoOfficeParty, în data de 16 septembrie. Party-ul va avea loc la Roaba de Cultura (Parcul Herastrau), începând cu ora 16.00. Participanții vor avea acces la un open space work friendly (wifi, puffuri și hamace) și se vor putea delecta cu board-games, food & drinks, DJ și socializare.
La eveniment sunt așteptati toți colegii din industrie – de la juniori până la top manageri, de la accounți până la creativi, production, DTP, digital și admins, dar și studenții / masteranzii ce se pregatesc pentru o carieră în industrie și sunt interesati să stea la povești despre viață și muncă în domeniul publicității.
Campania a fost dezvoltată pro-bono de către echipa pastel și va rula pe canalele social media ale UAPR.
“Pandemia ne-a arătat că ne putem adapta și că putem lucra de oriunde. Dar, tot pandemia ne-a ținut departe de lucrurile pe care noi la pastel le prețuiam, dar mai ales de oamenii cu care ne e drag să lucrăm zi de zi. Când am discutat cu colegii din boadul UAPR despre ideea de a avea o astfel de campanie, am simțit că trebuie să mă implic mai mult. Așa că, am povestit echipei și au fost și ei incântați să semnăm această campanie, care a fost una în care ne-am regăsit 100%, iar exemplele sunt toate trăite de noi.”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director pastel si Membru in Boardul UAPR.
pastel este o agenție antreprenorială și independentă. Cu o experiență de 15 ani pe piața din România, dar și regional și o echipa de 30 de oameni, agenția oferă in prezent servicii de comunicare integrată, cu focus strategic și creativ, pentru clienți din domenii variate. Printre clienții agenției se numară: SUN Plaza, De’Longhi Romania și Ungaria, Sameday, JDE, TCC, eMAG, Lidl, Autism Voice, Kaspersky, IT Genetics, Tedi, Mondelez Romania, XXXLutz Romania, Cosmetic Plant, Inka, Group Renault Romania. Din acest an, echipa pastel a decis să se implice și mai mult în campanii care ajută, motiv pentru care au înființat Asociația pastel.
Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referința.
UAPR reprezintă o sursa de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 32 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.
Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internațională prin deschiderea către colaborări cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).