WOPA și Xiaomi spun nu scuzelor în cea mai nouă campanie OOH pentru Mi Electric Scooters

WOPA și Xiaomi spun nu scuzelor în cea mai nouă campanie OOH pentru Mi Electric Scooters

Adevărul este ca transportul în comun e infernal, autobuzele sunt pline, aștepți să treacă cel puțin trei metrouri ca să te poți strecura și tu un pic. Traficul dificil îți va strica programul și somnul dulce de la primele ore ale dimineții și tot e posibil să nu ajungi la timp. Însă când Xiaomi vine cu o alternativă pertinentă am putea să ne bucurăm sau să fim îngrijorați că scuzele clasice încep sa nu mai aibă parte de înțelegere.

Cu oarecare reticență din partea echipei WOPA, care știa ca își cam dă foc la valiză, s-a născut campania care le spune oamenilor că scuzele legate de mobilitate în București nu prea mai au valoare când întârzii undeva.

Campania poate fi văzută atât sub formă de OOH în București, în perioada 2- 31 august 2021, dar și pe canalele Xiaomi din social media. 

“Problema e că și eu foloseam scuzele astea frecvent și nu m-am prins că mă autosabotez când am aprobat campania. Acum toți prietenii mei realizează că întârzii pentru că asta sunt ca om.”, spune Dragos Ometiță, Creative Director WOPA, ușor surprins când află că acesta e un citat pentru un comunicat de presă și nu o sesiune de terapie.

 

“Mi-a întârziat câinele, mi-a murit metroul, te-ai blocat într-un ceas și nu ți-a sunat ambuteiajul, sau ce scuze mai bagă hipsterul milenial de azi în drumul său către muncă. Am găsit aici un insight interesant și am decis să-l speculăm pentru că ce este o campanie bună dacă nu un ping-pong emoțional între nevoi și soluții?”, spun Dragoș Bardă, Copywriter și Traian Munteanu, Art Director la WOPA, cumva știind că acum trebuie să ajungă la timp la birou.

 

“În brief trebuia să abordăm o problemă serioasă pe care trotinetele electrice ar trebui să o rezolve – ajungi rapid la destinație, eviți aglomerația din trafic și nu mai depinzi de orarul neregulat al transportului în comun. Știm cât de frustrante pot fi lucrurile menționate, și ce-am zis noi? Aici ar putea fi o portiță de intrare și am început să construim sub acest gând. Un gând, o idee și o campanie care a ieșit fără scuze.”, ne-a povestit Vlad Lipovanu, Account Director WOPA.

 

Xiaomi este lider în privința mobilității pe distanțe scurte cu peste 4 000 000 de unități de Mi Electric Scooter livrate la nivel global și susține responsabilitatea mersului pe trotinete și respectul reciproc față de pietoni, șoferi și bicicliști. 

Gama Mi Electric Scooters de la Xiaomi are mai multe modele de trotinete electrice, ceea ce face mai ușoară găsirea variantei care să se potrivească preferințelor în ceea ce privește autonomia, viteza și greutatea.  În plus, caracteristici precum rabatarea într-o singură mișcare și anvelopele rezistente oferă flexibilitate pentru a începe și a termina călătoria acolo unde aveți nevoie. Deci chiar putem spune că am eliminat scuzele.

 

Echipa

Din partea Xiaomi România:
Gina Gavriliu - Marketing Manager, Xiaomi România
Adrian Ștefănescu - Social Media Manager, Xiaomi România
Gabriel Fartat - GTM Manager, produse non-smartphone, Xiaomi România

Din partea WOPA:
Dragoș Bardă - Copywriter
Traian Munteanu - Art Director
Dragoș Ometiță - Director de creație
Delia Sofronia - Content Manager
Vlad Lipovanu - Account Director

 

Fondată în anul 2011 WOPA, este o agenție independentă de advertising full-service care oferă servicii de ATL, BTL, Digital, Social Media, Branding și Producție pentru clienți din industrii cheie - FMCG, beauty, white goods, food & beverages, services și pharma.

Din portofoliul agenției fac parte companii românești și internaționale: Agricola, Stella Artois, Corona, Alka, Vincon, Alexandrion Group, Medicover, Lidl Discount, Sensiblu, Novo Park, Universitatea Romano - Americană, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, L`Oreal și mulți alții.

WOPA este o agenție independentă, locală, directă și matură. WOPA este no bullshit advertising.

 

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT. Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare. Începând cu trimestrul al doilea 2021, Xiaomi este al doilea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial. Compania a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii săi, cu 351.1 milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de piețe din întreaga lume. 

În august 2021, compania a fost listată pentru a treia oară în topul Fortune Global 500, urcând pe poziția 338, ceea ce reprezintă un avans de 84 de locuri.

Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related