Cea mai importantă măsură a unui an: cât de memorabilă a fost vara. Fericirea & emoțiile, gustul și amintirile unei vacanțe libere, de neuitat, acel ceva al explorării și al simțurilor acute, fac din vară cel mai bun barometru al timpului trăit. Vara nu e un anotimp, e o stare de fapt, poate salva un an întreg, dacă știi să o petreci cum se cuvine, autentic, pe gustul tău.
Vara #FizzUp by Pepsi vrea să descătușeze toate energiile bune și să facă din această vară ceva unic, cu adevărat special. Mai ales după un 2020 petrecut în izolare și în precauție, așteptările pentru 2021 sunt mari. Pepsi vrea să le împlinească pe toate cu o campanie pe măsură: muzică, dans, experiențe, influenceri și toată inspirația necesară pentru a da fizz up verii.
O vară pe gustul tău
Fie că explorezi locuri noi, mergi la mare sau la munte cu gașca, dansezi pe ritmurile festivalurilor și asculți artiștii favoriți, orice ai face vara asta și cu oricine ai petrece-o, important e să te bucuri de aceste momente în stilul tău. Pepsi își urmează consumatorii oriunde s-ar afla, transformându-le experiența într-o amintire specială.
Brandul își centrează întreaga comunicare în funcție de nevoile și dorințele consumatorilor, mergând acolo unde sunt ei și oferindu-le experiențe noi, unice, indiferent de canalul digital sau locul în care îi întâlnește. Pepsi a lansat campania #FizzUp special pentru ei: le aduce inspirația de vară, setează moodul, îi premiază cu premii cool, îi surprinde cu experiențe și vibe-uri noi.
”Provocarea noastră a fost să ducem efervescența momentelor cărora li se adaugă un Pepsi pe toate canalele de brand: TV și digital, Instagram și Facebook, YouTube și TikTok. În același spirit al conceptului FIZZ UP, ceea ce vom face diferit e că mutăm o parte din experiențele create pentru mediul digital și în offline, prin activări specifice care răspund nevoii consumatorilor de a se bucura de vară în afara ecranelor”, spune Laurențiu Ion, Head of Media and Total Connections Planning PO1, PepsiCo.
Cu distracția în ADN, așa cum a demonstrat-o prin toate campaniile sale, Pepsi știe să facă din vară o stare de spirit. Anul trecut, brandul a transformat vara în cel mai cool retro party, cu Pepsi Retro Studio, o campanie care a avut de toate: de la muzica la fashion, de la jocuri “in fata blocului” la stand-up comedy „in fata ecranului”, de la munte la mare.
Anul acesta, petrecea continuă în stilul Pepsi cu #FizzUp. Totul a plecat de la un fapt științific extrem de simplu, spun cei de la Pepsi: pentru tineri, percepția asupra trecerii timpului e diferită față de cea a adulților. Un an din viața unui tânăr de 20 de ani e substanțial mai definitoriu pentru ei, decât e un an din viața unui adult. Verile de la 20 de ani înmagazinează amintirile acelea unice, care animă toată viața omului.
”Vara #FizzUp by Pepsi înseamnă că atunci când apare Pepsi, totul devine mai colorat, mai vesel, mai cool și mai fresh.
Pentru că Pepsi înseamnă efervescență, poftă de viață și de vară, sub nicio formă nu puteam să lăsăm această vară să fie o vară normală. Așa că am acceptat misiunea de a ridica vara aceasta la puterea Pepsi și de a-i încuraja pe tineri să se bucure de ea pe gustul lor. Aceasta a fost sursa noastră de inspirație și promisiunea pe care o facem tinerilor și așa s-a născut #VaraFizzUp”,
Iuliana Dragomir (Senior Brand Manager Pepsi).
O campanie cu multe surse de inspirație
Campania Pepsi este o campanie digital-driven care vrea să aducă efervescență, dând un FizzUp celor mai mai importante interese ale tinerilor – muzica, dans, experiențe, gașca de prieteni. #VaraFizzUP are mai multe straturi de experiențe pentru consumatori, care se relevează pe rând, transformând vara lui 2021 și făcând-o de neuitat.
Vara #FizzUp by Pepsi a început cu un parteneriat cu Smiley. Artistul și Pepsi au lansat manifesto-ul Fizz Up – un cântec și un video digital, prima sursa de inspirație, un prim fizz up pentru vara 2021.
Spiritul acestei veri i-a inspirat și pe influenceri, care au preluat provocarea #Fizz Up, încurajându-și fanii să trăiască vara în ritmul propriu, pe gustul lor.
Campania Pepsi va continua cu mai multe experiențe și surprize pentru tineri până la final de septembrie, online și offline, adăugând o sursă de fizz up în toate locurile în care consumatorii își petrec vara. Așa că stay tuned, bucură-te de o vacanță pe gustul tău și dă un fizz up verii, oriunde te-ai afla.