MGID lansează următoarea etapă a expansiunii sale globale în România, redefinind publicitatea nativă (native advertising) în regiune.
MGID, rețeaua globală specializată în publicitatea nativă, și-a anunțat extinderea pe piața din România în 2021. Cu reprezentanți dedicați pe piață și cu expertiza globală a companiei, MGID va permite advertiserilor români să construiască fluxuri de venituri fiabile cu ajutorul reclamelor native.
Înființată în 2008, MGID este puternic reprezentată în SUA și în regiunile CIS, APAC și LATAM. De asemenea, compania a deschis două birouri în Europa - în Spania și Italia. 2021 este anul în care MGID își va continua expansiunea în țările europene.
Prezența MGID a avut deja un impact în regiune; platforma înregistrează 25 % din audiențele tuturor reclamelor native din România. Obiectivul companiei aici este de a face din publicitatea nativă un instrument esențial în arsenalul departamentelor de marketing și de a crește ponderea acesteia cu 10 % în pachetul media de bază.
Compania lucreaza cu mii de editori online la nivel mondial, cum ar fi MSN, Opera, International Business Times, Newsweek, McClatchy, și cooperează în mod activ cu editorii online locali din țările in care este reprezentata.
În parteneriat cu importanți publisheri din România, MGID este gata să-și lanseze soluțiile de publicitate nativă bazate pe inteligență artificială către agențiile de publicitate și branduri și să le ajute să-și atingă obiectivele de branding prin maximizarea performanței campaniilor.
"În aceste vremuri tulburi, agențiile de publicitate tind să fie foarte vigilente în ceea ce privește modul în care își cheltuiesc bugetele, fiind mai atente decât oricând la rezultate", spune Sergii Denysenko, CEO al MGID.
"La MGID ne străduim să fim un partener de încredere pentru clienții noștri, garantându-le campanii digitale în condiții de siguranță a mărcii, fără fraude și care să aibă un impact maxim asupra veniturilor din publicitate. Suntem încântați să le oferim advertiserilor noștri aceeași calitate înaltă și servicii personalizate pe care le oferim în prezent la nivel global și să stabilim un nou standard pentru publicitatea nativă în România", adaugă Denysenko.
Investind într-o strategie digitală captivantă și neintruzivă, adaptată nevoilor individuale ale consumatorului în fiecare etapă a procesului de vânzare, specialiștii în marketing pot construi încredere și, în cele din urmă, pot fideliza clienții.
Publicitatea nativă oferă mecanismul acestei abordări prin furnizarea de conținut creativ de înaltă calitate într-o varietate de formate, toate care spun o poveste de marcă interesantă și bine elaborată, educă și informează publicul și se aliniază cu călătoria clientului pe mai multe canale.
MGID este un deschizător de drumuri în materie de publicitate nativă. De la înființarea sa, în 2008, compania a devenit o platformă de descoperire de conținut de top, care vizează 850 de milioane de cititori unici cu 165 de miliarde de recomandări lunare.
MGID ajută editorii să-și păstreze utilizatorii pe site-urile lor și să-și monetizeze traficul; de asemenea, pune în legătură agențiile de marketing și agențiile de publicitate cu publicul lor țintă prin recomandări de conținut personalizat și, în consecință, determină creșterea veniturilor pentru toți participanții din cadrul sistemului de publicitate nativă.