Prime. Îi împuternicește pe cei slabi sau îi face mai agreabili pe cei puternici.
Imaginați-v-o pe Rapunzel, blocată într-un turn cu doar părul, smartphone-ul și visele sale. Sau pe Cleopatra, mergând pe drumuri nesfârșite în deșert, purtată de “angajați” care o detestă. Chiar ca prințesă sau regină, opțiunile erau destul de limitate în trecut. Modernitatea vine, totuși cu avantajele sale. Ceea ce părea a fi o bătălie pierdută pentru Rapunzel, în așteptarea prințului ei, este, acum, datorită tehnologiei și serviciilor Amazon, un instrument de împuternicire. Din fata pierdută, blocată în cel mai singuratic loc, ea se transformă în punctul de maxim interes al comunității sale.
A fi regina Egiptului vine cu avantaje și mulți tineri sclavi care să te poarte, dar amenințările sunt chiar după colț. Dar, dacă ești regină și nu ești orbită de putere, s-ar putea să fii sufcient vizionară și să sari milenii ca să înțelegi că satisfacerea angajaților tăi este cheia unei puteri durabile. Sau așa spune povestea ...
Amazon Prime a reinventat poveștile lui Rapunzel (Rapunzel doesn’t need a prince) și a Cleopatrei (Cleopatra has a change of heart) pentru o nouă campanie globală a mărcii. Campania a fost concepută de agenția de creație Joint London și afirmă caracterul unic al serviciului Amazon, sub sloganul “Prime schimbă totul”. S-ar putea să nu fie chiar așa, dar cu siguranță, serviciul echipează cu destul de multe opțiuni cumpărătorii pasionați, în căutare de povești bune.