Ediția 29 a SocialPedia are loc offline, pe 10 august 2021, de la ora 19:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti. Speakerii acestei ediții cu tema “Social Media Strategy în 2021”, powered by Lidl România, sunt: Adriana Georgescu - Digital Manager Golin România, Ciprian Susanu - consultant în digital marketing și Gelu Duminică, sociolog.
O strategie în social media este esențială pentru orice campanie de comunicare, fie că vorbim despre branduri sau creatori de conținut, pentru poziționarea în fața audienței și, într-un final, pentru conversii.
De la stabilirea obiectivelor, setarea unor KPI's relevanți și alegerea publicului țintă, până la strategia de conținut, realizarea unui plan de postări și alocarea unui buget, toți acești pași ar trebui să se regăsească în strategia de social media.
De ce au brandurile și creatorii de conținut nevoie de o strategie de comunicare?
- Pentru a-și construi o prezență puternică, organică.
- Pentru a se asigura că obiectivele de business sunt îndeplinite.
- Pentru a ajunge mai eficient la audiență.
- Pentru a lăsa spațiu de creativitate și pentru a crea conținut mai creativ.
- Pentru a ține pasul întotdeauna cu competiția.
43% dintre consumatori au petrecut mai mult timp în ultimul an în social media pentru a descoperi produse, branduri și servicii, iar utilizarea rețelelor sociale se așteaptă să crească în următorii trei ani, după cum urmează:
- 40% - Descoperire de produse, servicii și branduri.
- 38% - Informații despre produse, servicii și branduri.
- 36% - Achiziția de produse, servicii și branduri. (sursă: Sprout Social)
Invitații SocialPedia 29 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Cum se face corect o strategie de social media?
- De ce ar trebui să țină cont brandurile atunci când își stabilesc strategia de comunicare?
- Dar creatorii de conținut/influencerii?
- Cum introducem în strategia de social media discuții despre diversitate și egalitate de șanse?
- Care sunt principalele provocări în realizarea strategiei de social media?
"Strategia de social media este vitală pentru orice brand și creator de conținut. De aceea, o discuție despre pași, tips & tricks, greșeli și provocări este necesară, în special pentru specialiștii aflați la început de drum sau nu. Aducem pe scena SocialPedia oameni cu experiență în domeniu, care vorbesc despre strategie în 2021, într-o perioadă în care 55% dintre consumatori descoperă brandurile noi în social media și 68% sunt de acord că social media îi ajută să interacționeze mai ușor cu brandurile și companiile.”, declară organizatorii evenimentului.
“Ne aflăm într-un punct de cotitură în care brandurile trebuie să treacă printr-o examinare brutal de sinceră și să devină cu adevărat relevante pentru comunitățile lor: „În 2021, cele mai inteligente branduri vor înțelege unde se încadrează în viețile clienților în social media. Și vor găsi modalități creative de a-și găsi locul în conversație în loc să încerce să o conducă, creând conținut care străpunge zidul indiferenței.” (Hootsuite Social Trends 2021). Cheia orelor de brainstorming pentru generarea idelor de conținut pare să fie în mâinile consumatorilor și poartă numele de social listening.”, declară Adriana Georgescu, Digital Manager la Golin România.
Înscrierile sunt gratuite.
Pentru prima dată la SocialPedia, cei care nu pot ajunge fizic la evenimentul offline pot să primească la cerere înregistrarea video. Astfel, oferim acces la eveniment întregii noastre comunități, indiferent unde se află.
Accesul este permis doar persoanelor care prezintă la intrare dovada schemei complete de vaccinare, un test RT-PCR negativ realizat cu maximum 72 de ore înainte de eveniment, un test antigen negativ realizat cu maximum 24 de ore înainte eveniment sau dovada că ați trecut prin boală în ultimele 180 de zile.
Speakeri:
Adriana Georgescu este Digital Manager la Golin România unde coordonează una dintre echipele de social media. Deși s-a alăturat echipei la început de an, simte că este aici de-o viață și e recunoscătoare pentru oamenii faini cu care lucrează zi de zi. Are o experiență de peste 7 ani în digital & social media, a dezvoltat și a implementat numeroase strategii de social media atât pentru branduri locale, cât și pentru branduri globale.
Ciprian Susanu este consultant în digital marketing cu expertiză integrată în strategie de marketing online și de business. În cei peste 16 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei online din România, având o perspectivă holistă asupra domeniului atât alături de agenția Dare Digital, primul ecosistem local de specialiști în comunicare strategică integrată gata să-și pună expertiza digitală în beneficiul brandurilor locale și internaționale, cât și prin Formula4, seria de training-uri prin care a susținut formarea a sute de profesioniști în industrie.
Gelu Duminică este doctor în sociologie și cadru didactic asociat al Facultății de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității din București. În ultimii 19 de ani a coordonat activitatea Fundației Agenția de Dezvoltare Comunitară ”Împreună”, una dintre cele mai active organizații non-guvernamentale care militează pentru incluziunea socială a grupurilor vulnerabile, cu un focus deosebit pe comunitățile cu romi.
Sponsored by Lidl România
Partner: Foodpanda
Partener Media: Kiss FM
Parteneri: Siviero Maria, Heavy Cup, Liliac
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 46-48