E vorba de vremurile acelea ale PR-ului, nu foarte îndepărtate, când presa scrisă era încă importantă, iar influencerii nu existau, toată lumea experimenta, iar soluțiile out of the box erau mai sus de raportările de audiență, povestește Roxana Glonț, Senior PR Consultant & Junior Partner The Public Advisors. Roxana are 20 de ani de experiență în comunicare și jurnalism. A absolvit Facultatea de Jurnalism și Comunicare în 2003, a lucrat la Național TV, Realitatea TV, Gazeta Sporturilor, Acasă TV, TVR și apoi, când a trecut în partea de Relații Publice, la Millenium Communication, Editura RAO și Point Public Affairs. A făcut consultanță în proiecte de strategie, crisis-management, construcție de brand, marketing, organizare evenimente.
[Veterani in PR] Roxana Glonț: Era lumea haiducilor, iar eu eram Robin Hood. Exista multă pasiune care ștergea cu succes serile lucrate din cauza heirupismului
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: