Avem nevoie de zâmbete mai mult ca oricând. Dar nu din acelea forțate cu ”E bine”, deși nu e, nu zâmbete de compromis sau pentru că așa o cere situația. Zâmbete reale, frumoase, molipsitoare. Zâmbete generoase. Cele mai frumoase zâmbete sunt cele care ne aduc împreună, spune Lay’s, care a dat startul campaniei „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”. Mii de oameni au zâmbit, au dăruit, s-au implicat în campanie, alături de sute de influenceri, pentru a face bine.
Fii și tu parte din valul generos de zâmbete. Dăruiește-ți zâmbetul pentru a fi transformat într-o donație către unul din cele patru ONG-uri care fac România să zâmbească. Cum? E simplu, vedeți mai jos.
Conectare prin zâmbet
Un zâmbet poate face cuiva ziua mai bună. Poate face și pe altcineva să zâmbească. Un zâmbet poate face România mai curată, poate face orașele mai puțin poluate, poate da șansa unui copil la educație, poate deveni o masă caldă pentru cineva care are multă nevoie de ea. Un zâmbet ne poate învăța cum să fim aproape de cei vulnerabili, cum să avem mai bine grijă unii de alții și de planeta pe care trăim. Un zâmbet poate face multe. E, de fapt, superputerea noastră.
Lay’s ne îndeamnă să dăruim zâmbetul pentru susținerea comunității, prin campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, prima campanie națională a brandului cu o componentă socială. Lay’s ne inspiră să ne conectăm prin intermediul unui gest simplu și natural, zâmbetul, și să ajutăm la crearea unui val de zâmbete-donații către patru organizații non-guvernamentale: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean.
Lay’s își propune, astfel, să aducă împreună consumatorii, partenerii din retail și ONG-uri din România pentru a face lumea să zâmbească.
”Într-o perioadă în care suntem conectați virtual mai mult ca niciodată, avem o nevoie puternică de a relaționa în mod autentic și direct. Ca urmare, Lay’s inspiră consumatorii să se conecteze prin intermediul zâmbetului și să formeze un val de zâmbete, care, la finalul campaniei, se va transforma în donații. Devenim împreună Ambasadori pentru comunitate, alături de patru ONG-uri beneficiare, în patru domenii de impact: Teach for Romania – zâmbete pentru educația copiilor în medii defavorizate; Let’s do it, România! - zâmbete pentru un mediu curat; I’Velo by Green Revolution - zâmbete pentru orașe fără poluare; Asociația Adi Hădean - zâmbete pentru o masă caldă”, spune Laura Rizea (Brand Manager Lay’s, PepsiCo Snack Division).
Cea mai frumoasă galerie de imagini
Oamenii au răspuns pe măsură. Au zâmbit, s-au implicat în campanie, au dăruit zâmbete și au participat cu bucurie la inițiativa Lay’s. Peste 5 milioane de oameni au văzut deja campania, iar mii de oameni și-au postat deja zâmbetele pe lays.ro.
Peste 300 de influenceri au devenit Ambasadori ai campaniei, alături de Smiley, Corina Caragea, Ianis, Mira, Louis Florea, Cezara Cristescu, Speak și Ana Petcu.
Nu trebuie să fii celebru pentru a zâmbi sau a fi generos. Oricine poate deveni ambasador al campaniei și, implicit, al uneia dintre organizațiile beneficiare: prin participare pe lays.ro, prin personalizarea paginii de facebook cu ajutorul kitului de ambasador al campaniei sau prin utilizarea filtrului IG.
În Galeria cu zâmbete poți vedea toate zâmbetele dăruite. Dacă ești înspirat de frumusețea generozității, poți dărui și tu un zâmbet la rândul tău. E simplu, toți pașii sunt aici.
Zâmbetele călătoresc pe litoral și la EC Special
Caravana Zâmbetelor s-a pus în mișcare. Oamenii dăruiesc zâmbete pentru comunitate și se bucură de premii instant, până la finalul lunii august. Generozitatea, ca și bucuria, e molipsitoare. Plaja Lay’s din Mamaia (în fața Hotelului Modern) așteaptă turiștii cu zone de distracție, relaxare și muuulte zâmbete.
”E adevărat – bucuria chiar poate călători departe. Exact așa au călătorit și zâmbetele Lay’s prin țară, iar de la atâta căldură, au fugit direct la mare. :) Pentru o campanie cu zâmbete nu poți lucra decât cu veselie, chiar și pe temperaturi de stat la plajă (Plaja Lay’s, bineînțeles), iar super-echipa PepsiCo ne-a alimentat constant cu entuziasm și energie bună. Pe lângă comunicarea digitală și activările in-store, vara aceasta am avut un ingredient special: un TVC vesel și colorat, care ne încurajează să ne susținem și să ne zâmbim cât de des avem ocazia. Also, mă bucur că din călătoria zâmbetelor fac parte patru ONG-uri minunate și că am putut contribui la munca lor remarcabilă. Vara nu s-a terminat, așa că spor la distracție și fapte bune!", spune Iarina Comănescu (Copywriter, Friends\TBWA).
Zâmbetele devin donații
Zâmbetele se pot transforma în ajutor pentru organizații care fac mult bine în România. Poți afla mai multe informații despre cauzele pentru care poți dona și de ce au nevoie de zâmbetele și ajutorul nostru, al tuturor.
Până la 30 septembrie, consumatorii pot cumpăra Lay’s cu ambalaj tematic, cu zâmbet, disponibile pe piață în ediție limitată și să se înscrie în campanie pe site-ul lays.ro. Pot selecta apoi una dintre cele patru asociații partenere: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean pentru a dona un zâmbet. La finalul campaniei, Lay’s va transforma toate zâmbetele digitale ale consumatorilor în donații pentru a susține cauzele organizațiilor.
Asociația Let’s Do It, Romania! a construit o comunitate bazată pe respect pentru mediul înconjurător. Este cea mai mare mișcare socială din România. În cei 11 ani de activitate, a mobilizat peste 1.900 000 de voluntari care și-au unit zâmbetele în cadrul Zilei de Curățenie Națională, dar și în cadrul altor proiecte, cu scopul de a educa și implica românii în activități ecologice.
„Un zâmbet poate face România mai curată. Am început în 2009, când un grup de voluntari pasionați, animați de o idee nebunească, și-a propus să curețe România într-o singură zi. Dacă atunci am reușit să facem peste 200.000 de români să iasă din casă la curățenie, iar în următorii ani ni s-au alăturat alți peste 1.700.000 voluntari, astăzi suntem siguri că cel puțin la fel de mulți pot să ofere un zâmbet pentru un viitor mai bun. Alături de Lay’s, ideile nu mai sunt nebunești, ci cât se poate de reale”, a declarat Anamaria Hâncu, Președinte Asociația Let’s do it, Romania!.
i'Velo by Green Revolution adună zâmbete pe bicicletă de peste 11 ani. Este cel mai important proiect de transport alternativ al Asociației Green Revolution. Pe parcursul a celor 11 ani de activitate, i'Velo a convins peste 1,7 milioane de locuitori ai marilor orașe să pedaleze zâmbind pentru un scop comun: eliminarea poluării din mediul urban prin utilizarea soluțiilor de transport alternativ.
„Zâmbim de fiecare dată când vedem o schimbare în bine a calității mediului înconjurător. Un zâmbet ne poate aduce acum și mai aproape de misiunea noastră. Punem umărul la construirea unei metropole sustenabile, prin educație ecologică și transport alternativ și te invităm să te alături celor peste 1,7 milioane de oameni care au spus deja DA bicicletei. Ne bucurăm să fim parte din campania Lay’s care reușește să aducă oamenii împreună, într-un val de zâmbete, pentru că schimbarea pornește de la fiecare dintre noi”, a spus Raluca Fișer, Președinte Asociația Green Revolution.
Asociația Teach for Romania luptă pentru zâmbetele și educația copiilor. Este o organizație care luptă pentru șansa la educație a copiilor din mediile vulnerabile ale țării. ONG-ul pregătește oameni valoroși pentru a deveni profesori la școlile de stat din zonele rurale.
„Un dascăl dedicat poate schimba vieți. Cu empatie, dăruire, încredere și multe zâmbete, așa se face educație, iar Teach for Romania atrage în învățământ acei oameni pasionați pe care vrem să îi vedem la catedră în România. Acei profesori, învățători și educatori în mâna cărora avem încredere că viitorul nostru, ca societate, arată bine. În fiecare an, pregătim și susținem 100 de profesori care ajung la aproximativ 15.000 de copii din mediile vulnerabile și le oferă o educație relevantă și mai multe opțiuni de viață pentru viitorul lor și al familiilor lor. Nu este suficient, iar noi știm că putem să facem mai mult. Mulțumim, Lay’s România, că sunteți alături de noi și că împreună creștem generația de mâine, cu zâmbete și încredere că fiecare copil reprezintă viitorul nostru”, a declarat Iulia Pielmuș, Director Executiv Teach for Romania.
Asociația Adi Hădean a fost înființată din pasiune pentru oameni și pentru gătit. De mai bine de 6 ani, asociația promovează educația gastronomică, în special bucătăria românească și aduce zâmbete comunității prin proiecte umanitare, culinare și de nutriție.
„Din pasiune pentru oameni și pentru gătit, am înființat Asociația Adi Hădean în 2015, cu scopul de a dezvolta proiecte cu impact în viața comunităților vulnerabile. Un zâmbet poate să reprezinte o masă caldă pentru cineva care are nevoie. Mulțumim, Lay’s, pentru o idee care ne face să zâmbim!”, a spus Linda Willy, Director Dezvoltare Asociația Adi Hădean.
Oricare ar fi cauza pe care vrei să o sprijini, important e să zâmbești. Și apoi, alături de ceilalți, să îi faci să zâmbească și pe cei care au uitat cum. Dăruiește un zâmbet, alături de Lay’s.
Echipa
PepsiCo
Oana Nuță – East Balkans Marketing Manager Snacks
Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
Laura Rizea – Brand Manager Lay's
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Monica Ioana Lungeanu – Junior Brand Manager Lay's
Ana Bilă – Jr. TCP & Media Analyst
Alina Arecco - PR Officer East Balkans
Friends\ TWBA
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: George Ștefan, Lavinia Plohod, Ioan Olteanu
Designer: Daniel Gusu, Cornel Preda
Copywriters: Iarina Comănescu, Vlad Belcin
Strategy: Dan Șendroiu, Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Andreea Tudor, Ruxandra Ciorik
Account Director: Anca Bădescu
Junior Account Manager: Denisa Sterea
Echipa OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Gabriela Grosu – Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Daniel-George Ene – Media Executive
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.
Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi.