Următorul pas ar fi ca Adam Driver să se transforme într-un unicorn

Următorul pas ar fi ca Adam Driver să se transforme într-un unicorn

Știi că un bărbat a atins masculinitatea și maturitatea absolută atunci când poate concura cu un cal. “Om și cal / cal și om”, înfășurați într-un parfum Burberry! Iar Omul nu este altul decât Adam Driver, eroul cinematografiei noastre moderne!

Cine ar putea contesta o astfel de manifestare de virilitate, cu slow motions care îți dau fiori și abilități de înot subacvatic supraumane?

Noua campanie Burberry, numită Burberry Hero, este prima creație a lui Riccardo Tisci, directorul creativ al companiei, care a intenționat să sublinieze capacitatea parfumului de a “încapsula masculinitatea modernă, de a juca pe esența instinctelor umane și animale primare”.

Sunt atât de încântat că am lucrat cu Adam Driver. Are o profunzime incredibilă în articularea a ceea ce înseamnă masculinitatea astăzi - modul în care puterea poate fi subtilă și emoțiile pot împuternici ”.

Clipul, filmat de Jonathan Glazer, conține celebra piesă „Two Weeks” a lui FKA Twigs.

 

Eram pe punctul de a termina acest text spunând că următorul pas ar fi ca Adam să se transforme într-un unicorn! Dar s-a mers și mai departe, în acel tărâm mistic în care omul și calul devin una! Ave Centaurului!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related