[Noua frumusete] Ovidiu Anghel: Reclamele sunt responsabile pentru alimentarea sau declansarea depresiei multora

[Noua frumusete] Ovidiu Anghel: Reclamele sunt responsabile pentru alimentarea sau declansarea depresiei multora

Frumusetea, ca orice alt concept subiectiv, nu are o singura definitie. Poate ca societatea culturala si economica a reusit sa impuna anumite idei despre frumusete, dar, in final, fiecare dintre noi are propriul filtru, propria interpretare, in marjele permise de matrice ... Echipa The Syndicate care a strigat prezent pentru materialul acesta - Lucia Bobi, Florin Olingheru si Ovidiu Anghel - au adus unitate in diversitate atunci cand vorbim despre efectele beauty advertising-ul in vietile oamenilor. Sau, dupa cum spune Ovidiu:

"Cred in relativitatea frumusetii, asa ca o evaluare nu ar avea sens. Sunt anumite trasaturi pentru care pot avea o afinitate, dar e doar instinctul la mijloc. In final atitudinea ofera tabloul intreg, si nu doar la nivel de sentiment. Atitudinea isi pune la propriu amprenta si pe corp. Deci oricare ar parea sa fie “frumusetea”, pe langa timpul necrutator, ura/frica o vor transforma".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related