Când ne gândim la gusturile pe care le îndrăgim din copilărie, de pe listă nu pot lipsi sticks-urile, covrigeii, sărățelele. Pungile de Salatini se plimbau din mână în mână printre jocuri și jucării, iar plimbarea lor printre prieteni continuă și azi, adulți fiind.
Istoria brandului Salatini a fost unul dintre punctele importante din brieful de promoție primit de Mercury360 încă din etapa de pitch. Însă poveștile savuroase au nevoie de mai mult decât un promo, așadar campania s-a transformat într-una de imagine, susținută de un mecanism promoțional: Gustul care te însoțește pe drumul tău.
“Am primit cu drag provocarea Salatini de a dezvolta o campanie promoțională, această tipologie de proiecte fiind în ADN-ul agenției noastre. Ne-am bucurat și mai tare când am descoperit un client deschis, care ne-a pus pe masă datele de care aveam nevoie pentru a veni cu soluția potrivită nevoilor brandului și business-ului, cu atât mai mult cu cât această soluție a fost să dezvoltăm o campanie de imagine, mecanismul promoțional fiind doar un element adițional.”, Mihaela Bourceanu, Client Service & Strategy Director.
Campania celebrează călătoria începută de Salatini în 1998 alături de români. De-a lungul timpului, Salatini și-a extins gama de produse pentru a ține pasul cu stilul de viață tot mai dinamic al publicului, însă a păstrat esența: gustul simplu și bun, potrivit de luat oriunde și de împărțit.
„Pentru că Salatini este un brand românesc autentic, cu o tradiție de peste două decenii, ne dorim să transmitem consumatorilor acest sentiment de familiaritate, iar abordarea agenției s-a armonizat foarte bine cu intenția noastră. Avem astfel un spot ce ne diferențiază în categoria snacks prin modul original în care relatează povestea brandului și emoția pe care o transmite.”, Adina Ghițuică, Brand Manager.
Spotul TV urmărește călătoria în timp și spațiu a doi prieteni și a bucuriilor care îi aduc împreună. De la jocurile cu mașinuțe ale copilăriei și până la aventurile la drum deschis de la maturitate. Pe tot acest drum, Salatini îi însoțește cu același gust de peste 20 de ani.
Dintr-o campanie cu spirit românesc și note de nostalgie nu putea lipsi asocierea cu alte branduri românești cu trecut și viitor. Împreună cu Salatini, premiile oferite în promoție - o mașină Dacia și bicicletele Pegas, susțin evoluția românilor pe propriul drum, oricare ar fi acela.
Echipa Mercury360:
Mihaela Bourceanu - Client Service Director & Strategy Director
Virginia Zeca – Senior Account Manager
Liviu Turcanu – Creative Director
Camelia Grad – Group Creative Director
Roxana Paduraru – Art Director
Echipa Salatini:
Adina Ghituica – Brand Manager
Denisa Pitigoi - Marketing Assistant
Echipa D-Studio:
Ducu Ion – Producator
UPM – Marius Ranete
Alexandra Radu - Coordonator Productie:
Germain Kanda – Regizor
Isabela Tent – 1st AD
Sabina Kanda – Scenografie
Cosmin Fericeanu – DoP
Sorin Savu – Props
Florin Ilinca – Focus Puller
Neil Coltofeanu – D.I.T
Dan Lita – Gaffer
Sandra Matache – Designer costume
Flavia Florea - Make-up & hair
Marian Georgian Vasile – Set P.A