Mai mult decât a fi curierul care micșorează distanțele dintre oameni și le aduce la ușă tot ce își doresc, FAN Courier e partenerul businessurilor pe care le ține în mișcare și le conectează cu furnizorii și clienții lor.
Noua campanie B2B își propune să atragă parteneri, nu doar prin promovarea flotei, capacității de livrare sau experienței de peste 23 de ani în curierat, ci mai ales prin intermediul valorilor comune. FAN Courier înțelege nevoile și visurile antreprenorilor, pentru că și oamenii din spatele brandului sunt antreprenori.
De aceea, împreună cu Marks, brandul propune o campanie-manifest care subliniază asemănările dintre antreprenori și echipa FAN Courier. Oamenii care țin compania în mișcare zi de zi împărtășesc același mindset, aceeași sete de succes ca al antreprenorilor și își urmează cu aceeași pasiune neobosită cele mai îndrăznețe planuri și idei. De aceea, FAN Courier se poziționează ca partenerul potrivit pentru cei ambițioși și pentru cei care își doresc întotdeauna mai mult.
“Dacă până acum ne poziționam ca lider între firmele de curierat, de acum ne poziționăm între marile companii din diverse categorii de afaceri, ca partener. Prin campania FANtreprenor ne dorim să arătăm că noi, FAN Courier, avem puterea de a-ți susține businessul pentru că știm exact prin ce treci și de ce ai nevoie. Și noi suntem la fel.“, Adriana Manu, Marketing & PR Manager FAN Courier.
Campania își propune să convingă oamenii de business că FAN Courier e partenerul potrivit pentru ei, pentru că recunosc în discursul brandului dedicarea pe care și ei o manifestă față de propriul business. Ca antreprenor, îți dorești parteneri de afaceri care să gândească și să acționeze ca tine, să fie cei mai buni în domeniul lor, capabili, prompți și flexibili, să lucreze pe brânci când e nevoie, cot la cot cu tine. Iar noua campanie FAN Courier prezintă echipa în această lumină. FAN Courier nu e doar curierul businessului tău, ci și partenerul tău de afaceri.
“Manifestul FANtreprenor este punctul de start al unei strategii pe termen lung ce urmărește consolidarea leadership-ului FAN Courier și poziționarea companiei drept catalizator al dezvoltării mediului de business. De aceea, conceptul creativ al campaniei este bazat pe asemănările dintre mindset-ul FAN Courier și mindset-ul antreprenorului, prezentate în paralel.”, Dan Hagiu, Creative Director Marks.
Spotul video urmărește o zi din viața celor care își încep ziua înainte de răsărit și o termină atunci când se termină treaba, a celor care vor să depășească așteptările clienților și care nu încetinesc ritmul atunci când lucrurile merg bine, ci îl accelerează. Adică, oamenii din echipa FAN Courier și antreprenorii care sar peste "nu se poate" și se concentrează pe "cum să se poată”.
www.fantreprenor.ro, noua platformă B2B, îi invită pe antreprenori să descopere valorile FAN Courier, beneficiile pe care colaborarea cu brandul le oferă și să-și conducă afacerea spre succes, cu un discount de bun venit, valabil pe perioada campaniei: fiecare a zecea livrare este gratuită. În plus, platforma va fi activă pe termen lung, găzduind campanii și proiecte viitoare dedicate mediului de business.
Echipele participante
Marks
Evelina Vrânceanu, Client Service Director
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Alexandru Eftinoiu – Head of Digital
Radu Cioran, Lead Web Developer
Bogdan Mîinescu, Senior Front-End Developer
FAN Courier
Adriana Manu, Marketing & PR Manager
Ana-Maria Lixandru – Social Media Specialist
Avanpost
Goran Mihailov, Director
Răzvan Cliza, Producer
Radu Voinea, DOP
Laura Marin, Production Manager
Alex Bogdan, Production Manager