Astăzi, când toate platformele sociale au făcut un pariu pe termen lung cu comunicarea vizuală și când eforturile lor se îndreaptă spre a oferi experiențe multimedia creative, Evensys aduce o nouă ediție a celui mai important eveniment despre conținut vizual - Visualfest România 2021 .
Pe 7 iulie, specialiști și creatori care anticipează trendurile și revoluționează comunicarea online se reunesc pentru a oferi momente de inspirație, know-how valoros și informații utile pentru o comunicare vizuală eficientă.
Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Mihaela Noroc (The Atlas of Beauty), Alex Gâlmeanu (Photographer), Amalia Năstase (Content Creator), George Buhnici (Entrepreneur & Content Creator), Raluca Hagiu, Lorena Șerban (Content Creator), Ioana Dumitrache (Content Creator), Olivia Addams (Content Creator), Ioana Vișănescu (Content Creator), Greta Apostol (Food Stylist & Blogger), Paul Tănase (Art Director ontheroof), Anca Dușe (Content Creator & Photographer), Monica Jitariuc, Mihnea Ratte (Photographer), Edi Brandabura (Content Creator), Mih Lovin (Partner Creative VR), Costin Cocioabă (Owner Cefaci.online).
Dintre subiectele acestei ediții:
Visual Creation – Cum creezi conținut vizual original și ce aplicații ai la îndemână
Video Production – Ce dotări tehnice trebuie să ai în vedere când produci clipuri video
Success Stories – Cum creează conținut și își pregătesc proiectele creatori apreciați de public
Content Promotion – Cum îți promovezi conținutul și cum îți crești numărul de followers
Brand Partnerships – Cum reușești să colaborezi cu brandurile și să participi la campanii
Visual Trends – Ce conținut atrage atenția cel mai mult acum, de la stories la TikToks și Reels
Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot face pe www.visualfest.ro.
Visualfest 2021 este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Grupul Maresi și cu sprijinul Banca Transilvania, Gelato Madre, Finn Crisp, Laptele Maresi și YO.
Evenimentul este organizat sub conceptul evenimentelor „fară atingere”, ce țin cont de normele de distanțare socială și de siguranță tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experiență pe scenă apropiată de cea a unei conferințe clasice, gândită însă că o apariție live într-un studio TV.