Știi momentul în care scanezi cu privirea toate raioanele dintr-un supermarket și tot nu dai de produsul pe care îl cauți? Cum ar fi să apară cineva care să ușureze tot procesul? Și nu, nu vorbim de angajați.
Noua campanie pentru magazinul german Penny realizată de Serviceplan Group poate fi ușor confundată cu un episod nou din Ru Paul’s Drag Race. Asocierea dintre brand și cultura drag e neașteptată, dar ea vine ca o celebrare a Pride Month, ceea ce o face memorabilă.
Conserve de mazăre, absorbante, suc, făină, orez, toate astea sunt câteva dintre produsele de pe o listă generică de cumpărături pe care Penny le oferă la prețuri mici. Campania se asigură să make it clear că ieftin nu trebuie să însemne plictisitor. Iar lecția asta e livrată cu bucuria exuberantă a reginelor drag care creează un tur muzical prin Penny.
Așa că data viitoare când mergi la cumpărături, asigură-te că ești fabulos în timp ce vânezi cele mai mici prețuri de la raft.