Monetizare. Cuvântul care, chiar și în 2021, le dă fiori publisherilor online. În scurta istorie virtuală a conținutului, drumul spre monetizare continuă să se ascundă prin tot felul de trecători secrete. Publisherii testează formule și modele de businessuri noi în fiecare an, pe măsură ce tehnologia de livrare a reclamelor se diversifică. O soluție nouă propune platforma Vidverto: monetizare cu ajutorul conținutului video in-stream. Traficul online este dat de conținutul video în 2021, așa cum a fost prezis. Pentru a ține pasul cu avalanșa video, Vidverto vine cu o soluție de tip in-stream video platform, inclusiv cu continut din multe categorii și domenii de interes, care să susțină cererea de video nativ.
O nouă monetizare video pentru publisheri
Am învățat să ne facem prieteni pe internet, să ne certăm și să ne împăcăm, să discutăm lucruri serioase și să râdem de pisici, să fim ridicoli și importanți, să avem fiecare momentele noastre de faimă, măcar timp de 15 secunde. Dar nu am învățat încă să facem bani. Deși în fiecare zi primim pe mail oferte de nerefuzat despre cum vom fi maeștri la îmbogățit.
Monetizarea e un proces complicat pe care publisherii online îl testează, încă, și după zeci de ani de încercări și explorări, sunt la nivel de trial and error.
O mână de ajutor în acest sens vor să dea cei de la platforma Vidverto, care vin cu un concept nou: o sinergie între publisher, conținut video și un sistem de livrare a reclamelor video pentru a ajuta ownerii de media să genereze ad-uri in-stream în conținutul de pe site-ul lor.
Vrem să schimbăm felul în care conținutul online se întâlnește cu tehnologia reclamelor video. Platforma noastră deschide posibilitatea de a lucra cu monetizare instant, pe fiecare pagină a site-ului, precum și rezerve noi de video pentru advertiseri și o audiență nouă, explică reprezentanții Vidverto.
Video integrat în conținutul site-ului
Reclamele video outstream nu sunt native în conținutul site-ului, nici sigure pentru majoritatea brandurilor cunoscute și destul de riscante pentru publisheri, diminuând calitatea conținutului pentru useri. Cei de la Vidverto propun o soluție nouă, de reclame video in-stream.
Vidverto oferă un cod-soluție cu trei lucruri importante:
Player-ul, monetizarea din reclame video, inclusiv conținut video legal
Platforma deține o bibliotecă cu peste 10.000 de video-uri recomandate pentru publisheri.
Conținutul video este produs de creatorii de conținut cu care colaborează Vidverto și are toate drepturile legale de folosire comercială.
De asemenea, platforma are și un studio de animație care creează video-uri speciale. Pentru anumite cerințe, cei de la Vidverto pot crea conținut special video, în funcție de nevoile publisherilor. Tehnologia de livrare a reclamelor in-stream poate fi folosită și în video-urile publisherilor.
În momentul în care un publisher se înregistrează pe Vidverto, primește un cont unde poate vedea în orice moment profitul, statusul plăților, statistici în detaliu și date. Decalajul dintre datele reale și cele afișate este doar de o oră.
Soluția propusă de Vidverto pentru monetizarea video in-stream este simplă: publisherii pot pune un player cu video nativ pe paginile site-ului, integrând astfel conținutul video și generând stocuri de video nou pentru advertiseri.
Indiferent de mărimea publisherilor interesați, Vidverto extinde capacitatea de monetizare, deschizând astfel uși noi pe piața de premium advertising.