Dacă la început, publicitatea striga: Sunt aici, uită-te la mine! și încerca să atragă atenția asupra ei prin tot felul de artificii, încet, în ultimii ani, a coborât de pe scenă și a urcat în loc oamenii și comunitățile. Asta crede Luana Mureșan că e cea mai mare schimbare în domeniu de când lucrează în marcom. Și lucrează de vreo 20 de ani, observând piața din comunicare și din perspectiva publisherului, și al agenției. Luana e Senior Copywriter & Content Strategist, Perceptum Agency, are 10 ani de experiență în presa scrisă ca redactor șef la revistele Unica și Femeia și cam tot atâția în marketing, comunicare și advertising.
[Veterani in publicitate] Luana Mureșan: Pe vremuri, publicitatea ne lua ochii. Asta cred că s-a schimbat. Publicitatea a știut să mute, încet, reflectoarele pe oameni.
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: