INNA, imaginea brandului glo™ în noua campanie hyper+

INNA, imaginea brandului glo™ în noua campanie hyper+

Opusele se atrag şi, chiar mai bine spus, fac o super echipă împreună. Asta este şi viziunea brand-ului glo, care încă din anul 2020 comunică sub umbrela #breakbinary. Cu fiecare campanie putem vedea cum diversitatea este imbrăţişată într-un mod electrizant.

Cu aceeaşi strategie în minte, glo lansează o nouă gamă de produse ca parte a campaniei hyper+.
Acest nou capitol al brand-ului, numit #RebelsWithACause, este o iniţiativă extinsă care are ca scop generarea unor perspective noi, mult mai fresh şi pline de viaţă.

Am adus oraşul de partea noastră aşa că rând pe rând ni s-au alăturat INNA, Cătălin Bordea, Speak şi Macanache.
Primul pas l-a făcut chiar INNA, artista care nu încetează să ne cucerească cu ritmurile ei.
I-am pus câteva întrebari, mai jos:

 

De ce #rebelswithacause?

#rebelswithacause sunt cool, autentici, inspirați și inspiraționali, liberi, excentrici, plini de viață, asumați și dornici să experimenteze. Așa îmi place să trăiesc fiecare zi și îi admir pe toți cei care au puterea să iasă din tipare.

 

#rebelswithacause pe modul hyper+. Cum se regăsește artistul și omul INNA în această poveste?

Îmi place să cred despre mine că nu sunt o persoană care își trăiește viața după niște standarde anume, după niște reguli impuse. Am avut și destul de multe momente de rebeliune în timpul vieții mele. Dar nu fără motiv. Din punctul meu de vedere, fiecare dintre ele m-a transformat și m-a făcut o variantă mai bună, o Alexandra și o INNA care să trăiască viața intens, dar care să aducă iubire în viețile oamenilor prin muzică.

 

Eşti o persoană creativă, iar asta putem observa cu fiecare lansare de album, dar şi în viaţa ta personală. Cât de important este pentru tine să fii înconjurată de artă?

A fost și este esențial să fiu înconjurată de artă, să călătoresc, să descopăr locuri noi, să mă las inspirată de oameni, de locuri, de muzică, să petrec timp în studio cu oameni care iubesc muzica la fel de mult ca mine, să mă bucur de un film clasic, de poveștile unor personaje memorabile, să mă întorc în timp și să fiu fascinată de ținute spectaculoase.

În muzica mea, îmi place să mă redescopăr cu fiecare etapă, album, piesă pe care o lansez și să împart acest moment din cariera și evoluția mea cu fanii mei, cu publicul care îmi ascultă muzica.

 

Cum a fost intrarea în povestea glo? Cum ai început această colaborare?

Mă bucur să fac parte din povestea glo și să o scriem frumos împreună, pe modul hyper+, cu mult fun, dar și cu un scop: acela de a susține industriile creative și de a face orașul mai autentic și mai cool.

A fost o colaborare care a început firesc, pentru că ne unesc valori comune și pentru că suntem #rebelswithacause.

 

Ești imaginea brandului în noua campanie hyper+ care aduce inclusiv o nouă schema de culori. Care este preferatul tău?

Noua campanie hyper+ include 4 culori, dar device-ul meu preferat este cel negru.
Sunt convinsă că vă așteptați la această alegere! :)

 

Îți asortezi și device-ul la outfituri?

Din când în când, mă mai ”joc” cu culorile și încerc să asortez device-ul la outfituri, dar cum spuneam, cel mai des îl folosesc pe cel negru, îmi place foarte mult și se potrivește oricărui tip de ținută.

 

Care e următorul pas în călătoria hyper+? Ce surprize ne mai pregătiți?

hyper+ is taking over the city! Fiți pregătiți să intrați în lumea hyper+ și să vă bucurați de surprizele pregătite de glo.
Chiar și eu abia aștept să le descoperim împreună!

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related