A trecut vremea rușinii

A trecut vremea rușinii

Singurul mod în care poți să normalizezi un subiect considerat tabu este să vorbești despre el. Să vorbești despre el, așa cum e și firesc. Iar menstruația e ceva cât se poate de natural și firesc. Și totuși, semnficația ei e de multe ori învelită în rușine și decorată cu o etichetă pe care scrie tabu. Și cu fiecare fată care simte nevoia să își ascundă produsele menstruale, rușinea se amplifică.

Cei de la organizația Bloody Good Period și-au propus să spargă aceste stereotipuri nu doar prin a vorbi despre acest subiect, ci dedicându-i un întreg imn creat de agenția Mother care să surprindă frumusețea și normalitatea a ceea ce reprezintă realitatea pentru foarte mulți dintre noi. Pentru că a sosit vremea în care să punem punct stigmei sociale care plutește în jurul acestui subiect, vremea ca femeile să devină un pic mai încrezătoare când vine vorba de ciclul menstrual, exact ca personajele dezinvolte desprinse din benzile desenate din spot.

Ce mărește intensitatea cântecului este că el a fost lansat pe 28 mai, de Ziua Menstruației sub hashtagul #NoShameHere care să întărească mesajul că "it's just how my body works". Eu o să fredonez linia melodică a spotului cel puțin vreo 3 zile de acum înainte și nu pentru că mi-am propus, ci pentru că mesajul e catchy și livrat într-o manieră cool.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded