Am început anul, la IQads, cu o serie de interviuri despre campania de vaccinare din România. În mare parte întrebam unde este campania, ca nu se prea vedea nimic în afara unei uniforme. Și tot atunci, povesteam cu oamenii din publicitate și PR pe ce idee ar merge ei într-o astfel de campanie. Cam toți spuneau că ar fi bun un scenariu al întoarcerii la normalitate.
De atunci au trecut vreo 5 luni și iată că autoritățile din România au dat totuși startul unei campanii de vaccinare, ceea ce e foarte bine. Cu #CeContineVaccinul #ImpreunaInvingemPandemia înainte, campania merge pe ideea de normalitate de care vorbeau și publicitarii în ianuarie:
Un fost ministru al Sănătății a comentat puțin campania și a pus și un smiley la final, să fie bine în coaliție:
Dragoș Stanca are o listă amănunțită cu ce e bine și ce nu la actuala campanie
Noi spunem bine că a început, totuși. Și dăm și câteva exemple recente din afară. Cum ar fi campania a 12 regizori din 12 tări, ceva ciudat din Singapore, președinții americani reuniți sau faimoasa campanie din Israel.