Samplia se extinde cu 3 noi automate amplasate in mall-uri si centre comerciale

Samplia se extinde cu 3 noi automate amplasate in mall-uri si centre comerciale

La 6 luni de la lansarea pe piata din Romania, Samplia – prima aplicatie care distribuie produse gratuite de maniera digitala si contactless - se extinde cu 3 noi automate amplasate in mall-uri si centre comerciale cu trafic intens din Bucuresti.

Reteaua de automate conectate la aplicatia Samplia este la ora actuala prezenta in ParkLake Mall, Mega Mall, Sun Plaza Mall, Bucuresti Mall, Auchan Titan si Cora Lujerului.

Iar comunitatea Samplia de utilizatori dornici sa testezi primii noutatile si sa ofere feedback valoros brand-urilor, a crescut cu fiecare campanie, ajungand in prezent la peste 37.000 de persoane.

Dar cel mai bine vorbesc despre Samplia partenerii nostri care au avut curajul sa faca lucrurile diferit si sa se pozitioneze astfel ca sustinatori ai inovatiei si adaptarii la nevoile consumatorilor.

Monica Ivan, Marketing Manager Perutnina Romania:

“Campania Pepe, în varianta de crenvurști și de pate, prin intermediul Samplia, ne-a impresionat plăcut și ne-a făcut să ne gândim serios la tipul acesta de activări - digitalizate! 

Pentru că varianta clasică de sampling nu mai poate fi accesată deocamdată, dar în continuare ne dorim să oferim spre testare produsele Perutnina. Samplia este varianta perfectă. De ce? Pentru că asigură distribuirea de mostre fresh în condiții de maximă siguranță (lanțul de frig este asigurat și controlat) și în plus ne oferă date în timp real și profilul persoanelor care testează produsele noastre.  Mai mult decât atât, din raportul de market research primit la finalizarea campaniei, am putut extrage insight-urile relevante despre consumatorii noștri. 

Cea mai bună dovadă că vedem în Samplia un partener de încredere este că vom repeta acțiunea cu o campanie în toamna, de la care ne așteptăm să avem rezultate și vizibilitate cel puțin la fel de bune ca în martie 2021.”

 

Multumim, de asemenea, Olympus Food Romania pentru evaluarea facuta solutiei Samplia, dupa campania de sampling pentru sucurile naturale Olympus:

Modalitate de sampling adaptata cerintelor actuale, in perfecte conditii de siguranta. Punctualitate, profesionalism si entuziasm sunt doar cateva dintre cuvintele care pot descrie echipa din spatele Samplia.”

Continuam!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related