Ne trezim, in fiecare zi, inconjurati de idealuri de frumusete - pe afise, in media, in filme, pe telefoane si tablete - pana la punctul in care ajungem sa fim dominati de ideea ca trebuie sa bifam toate conditiile frumustetii pentru a fi indivizi totali. Ne transformam in purtatori ai poverii corpurilor noastre. Efectele sunt multiple: de la religia sportului, la infinitele diete, la sume enorme investite in produse de frumusete sau in psihologi care sa ne asigure ca suntem ok. Dar… lucrurile incep sa se schimbe, ne spun Ruxandra Papuc (Executive Creative Director, McCann Bucharest) si Alexandra Solea (Senior Account Manager, McCann Bucharest), echipa de creatie a L’Oreal Romania.
[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: