Mihaela Ghiță: Arta nu mai este un produs bidimensional pe perete, este interactiv, are impact asupra felului în care trăim

Mihaela Ghiță: Arta nu mai este un produs bidimensional pe perete, este interactiv, are impact asupra felului în care trăim

Anul acesta a avut loc o premieră senzațională. Un videoclip de doar 10 secunde a fost vândut la o licitație cu 6,6 milioane de dolari, asta după ce proprietarul îl cumpărase în toamna anului trecut cu doar 67.000 de dolari. Este cel mai bun exemplu pe care îl dă Mihaela Ghiță pentru a explica cât de mult s-a apropiat arta de știință în ultimii an.

Mihaela cercetează de mult timp relația dintre artă și știință. Membră a echipei Qolony – Colonia pentru artă și știință, fondatoare Fusion AIR, a absolvit Geologie și Geofizică, iar timp de zece ani după terminarea facultății a lucrat în cercetare. Apoi s-a alăturat redacției Știință de la Radio România Cultural, unde realizează, în cadrul emisiunii Știința 360, rubrica „Dimensiunea științifică a artei”, singura rubrică de artă în cadrul unei emisiuni de știință din media românească. După încă 10 ani de jurnalism de știință și-a completat studiile la Universitatea Națională de Arte, la Foto-Video și prelucrarea computerizată a imaginii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related