Şerban Alexandrescu: E mai greu să faci un caz Effie plecând de la cifre „scăzătoare” – deși nu imposibil

Şerban Alexandrescu: E mai greu să faci un caz Effie plecând de la cifre „scăzătoare” – deși nu imposibil

Oricât de eficient și creativ ai fi, e greu să crești în pandemie. Au existat și categorii care au prosperat în vremuri grele, așa cum se întâmplă mereu, și unele campanii făcute din compensare, dar, per total, anul trecut nu a fost deloc roz pentru industria de comunicare. Cum au trecut testul de criză agențiile din România se va vedea la Effie 2021. Evenimentul de anunțare a câștigătorilor va avea loc pe 17 iunie, iar în prezent urmează cele două runde de jurizare. 

Şerban Alexandrescu, Asociat & Executive Creative Director Headvertising, membru în comitetul de organizare Effie, spune că, de multe ori, un case bun depinde de cifrele de la client. Și pentru asta ai nevoie, pe lângă o campanie bună, de un client care cercetează și are date. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related