Privit mai ”din avion”, cum zice profesorul Alexandru Dincovici, învățământul românesc pare într-un impas mai mare ca niciodată, de când cu pandemia și școala online. Accesul la tehnică, cunoștințele digitale limitate ale unor studenți și elevi, suportul pe care l-au avut cei mai mici dintre ei acasă au arătat că digitalizarea educației în România are încă multe obstacole de trecut. În ultimul an, decalajul dintre copiii care provin din familii cu resurse bune și ceilalți s-a mărit considerabil. Efectele pandemiei s-ar putea resimți multă vreme după criză în nivelul educațional al viitoarelor generații.
[Profesori altfel] Alexandru Dincovici: Învățământul ar trebui să creeze oameni. Nu lucrători comerciali. Nu angajați la corporație. Oameni, funcționali în (orice) societate și mai ales în orice comunitate
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: