Peste 40 de agenții de PR și specialiștii în comunicare ce reprezintă branduri de tehnologie și companii de IT, în special din industria software, aleg Softlead ca o platformă de promovare a conținutului de calitate. Principalul diferențiator al marketplace-ului este faptul că Softlead.ro este singura platformă de lead generation din România, ajutând companiile de IT să crească sau să mențină portofoliul de clienți la standarde ridicate.
85% dintre marketeri consideră activitatea de lead generation ca fiind o provocare
"Aproape 70% dintre companii măsoară succesul campaniilor din Social Media prin analiza și monitorizarea lead-urilor primite. Este evident faptul că în 2021, în special pentru companiile din industria IT, conversiile sunt esențiale în orice plan de marketing. Pentru companiile software, pentru produsele sau serviciile de tehnologie, comunicarea unei noi funcționalități, anunțul unei implementări de succes sau publicarea unui studiu de caz capătă ecou și rezultate atunci când sunt promovate în mod targetat, către segmente de public ce înțeleg beneficiile digitalizării și care se pot converti facil în viitori clienți. De aceea, orice agenție sau specialist în online marketing, PR sau comunicare, care deține în portofoliu clienți din industria IT poate găsi un partener eficient în Softlead". Alexandra Roată (Co-Founder Softlead.ro).
Softlead oferă vizibilitate crescută companiilor IT, prin posibilitatea listării acestora în platformă. În prezent, peste 300 de companii software dețin un cont activ pe softlead.ro.
Cum se pot promova companiile de tehnologie prin Softlead.ro?
Agențiile de online marketing sau de PR pot implementa campanii integrate de awareness, content și chiar de lead generation folosind platforma pentru a distribui segmentat informații din tehnologie. Adresabilitatea Softlead este de tip B2B, targetul fiind dat de companii care au achiziționat aplicații software, care au în plan să crească nivelul de digitalizare sau care sunt interesate de construirea unui buget sau a unei strategii de transformare digitală pe termen mediu. Pentru ca fluxul de colectare de lead-uri să fie unul complet, materialele de conținut sunt însoțite mereu de formulare dedicate, iar lead-urile rezultate sunt calificate prin intermediul platformei.
Prin Buyer Intent Data (tactici de semnalizare a intenției de achiziție), formate de content integrate (articole, interviuri, studii de caz, infografice, comunicate de presă), review-uri, instrumente de generare și monitorizare a lead-urilor, strategii și activități de online marketing, Softlead.ro este o platformă completă de promovare și de vânzare a soluțiilor software, ce ajută companiile, în același timp, să aleagă soluții software și tehnologii potrivite business-ului lor.
Costuri reduse – un alt beneficiu major al lead-urilor calificate, obținute prin platforma Softlead.ro
Eficiența și operabilitatea unei platforme integrate, concentrată exclusiv pe fluxuri de lead generation, este dată de costuri de achiziție competitive, semnificativ mai mici decât cele obținute de alte canale de online marketing. Conform Hubspot, costul mediu per lead în tehnologie este de 208$, mai exact acesta este prețul pe care îl achită o companie IT pentru a obține datele de contact ale unui potențial client. Pentru același lead, dar calificat, costul mediu al unui lead în platforma Softlead a fost de 39.43 Euro.
Softlead este prima platformă de tip marketplace B2B, cu peste 400 de companii IT partenere și peste 600 de soluții software listate, care a ajutat mai mult de 11.000 de companii să identifice aplicația software potrivită obiectivelor de business. Anul trecut, Softlead a lansat Softlead Biz, un instrument dedicat companiilor-beneficiar, care indică gradul de digitalizare al unei companii, oferindu-le utilizatorilor un raport personalizat cu sugestii de aplicații potrivite nevoii lor, obiectivelor specificului, industriei și mărimii afacerii.