First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

Cheil | Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei Cheil Worldwide, dezvoltă pentru First Bank o nouă campanie din seria First Bank Studios care îmbină filosofia de brand „The American Way” și lumea filmelor de la Hollywood.

Prin această abordare cinematografică, First Bank aduce un aer proaspăt în comunicarea bancară din România, în spiritul First To Make A Difference, caracteristic brandului său.

Noua platformă de entertainment de brand permite execuții creative mult mai îndrăznețe, care aduc de fiecare dată o poveste cu potențial viral și este răspunsul brandului la creșterea  consumului de seriale și filme pe platformele de streaming, în special la publicul tânăr din mediul urban. Produsele First Bank sunt transformate din simple instrumente financiare în soluții ce schimbă viața eroilor principali, plasați într-o serie variată de scene iconice din lumea cinematografiei.

Cel mai recent episod al Casei de Filme First Bank Studios invită publicul să descopere aplicația de mobile banking First Bank și beneficiile oferite de aceasta, într-o producție ingenioasă ce pune sub lumina reflectoarelor cea mai rapidă și ușoară metodă de a-ți deschide un cont bancar: în doar 8 minute, direct din aplicație, fără drumuri la bancă.

„Ambiția noastră este să oferim clienților cele mai bune servicii de banking digital, eficiente și ușor accesibile, însă totodată ne dorim să facem diferența și prin modul în care comunicăm: prietenos, amuzant, ușor recognoscibil. Prin urmare, continuăm seria inspirată din lumea cinematografiei americane cu o nouă campanie care prezintă într-un mod memorabil soluțiile noastre de ultimă generație”, explică Viorel Ruse, Marketing and Communications Director la First Bank.

 

„Ne bucurăm să continuăm povestea The American Way  cu un nou blockbuster de la First Bank Studios. Regizorul Goran și echipa de la Bread Content ne-au ajutat să construim o poveste spumoasă. „Cont în 008 minute” vorbește despre suita de tehnologii demne de un agent secret, oferite de cea mai recentă variantă a aplicației First Bank”, remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.

 

Echipa First Bank a dat din nou dovadă de curaj creativ și de ambiția de a face diferența în categorie. Adăugăm astfel un nou episod hollywoodian seriei lansate de Valentine’s Day, cu misiunea de a transforma First Bank într-un challenger redutabil nu doar prin inovații, ci și prin comunicare”,  concluzionează Carmen Miruță, Client Service Director Cheil | Centrade.

 

Credits:

First Bank:
Director Marketing & Comunicare: Viorel Ruse
Senior Marketing Specialist: Mihai Tănase
Marketing Specialist Insights & Social Media: Daniela Bărăitaru
Marketing Specialist: Alina Petcu
BTL & Producție: Mihai Terecoasă
Senior PR & CSR Specialist: Cristina Drașovean-Oniceanu

Agenție de creație: Cheil | Centrade
Art Director: Ana-Ramona Tanasă
Copywriter: Alexandru Iliescu
Creative Director: Roxana Niță
Executive Creative Director: Mihai Gongu
AV Producer: Monica Garbur
Client Services Director: Carmen Miruță
Group Account Director: Maria- Cristina Trepcea
Account Director: Bianca Cauc-Bitu
Sr. Account Manager: Doina Biță

Casa de producție: Bread
Regizor: Goran Mihailov
DOP: Boroka Biro
Producător: Iulia Dancila / Anca Bogoș

Post producție video: Chainsaw Europe:
Editor imagine: Ruxandra Mihai
Editor sunet: Andrei Vasilache
Coordonator postproducție: Oana Manea / Raluca Iuteș

Colorizare: Laurent Morel

Muzica: Blue Island

 

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte First Bank, ENGIE Romania, NN România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil | Centrade București a lansat și divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil | Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și, de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide. 

După o activitate de 18 ani, Piraeus Bank România a devenit First Bank, prin preluarea de către J.C. Flowers, unul dintre liderii domeniului de private equity, cu investiții în industria financiară în peste 17 țări. First Bank are sloganul “The American Way” și crede în cultura americană a acțiunii, a atenției la nevoile clientului și a inovației. Banca oferă instrumente moderne de Internet&Mobile banking și oferă singurul serviciu de video banking din România alături de o rețea importantă de filiale teritoriale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related