- Raportul clasează pe primul loc, la nivel global, rețeaua Initiative, scor care vizează nivelul de performanță din pitch-uri în 2020
- Initiative România se află pe primul loc în rețeaua Initiative, cu cel mai mare scor atribuit în raportul RECMA pentru 2020
Rețeaua Initiative se află pe primul loc la nivel global, în 2020, în cadrul celui mai nou raport Compitches, realizat de RECMA, prima companie de cercetare din lume care evaluează agențiile de media la nivel global. Raportul Compitches măsoară competitivitatea în pitch-uri a agențiilor de media, atât la nivelul retenției de clienți, cât și pentru câștigarea de clienți noi.
Mai mult, Initiative România a înregistrat cel mai bun scor în rețeaua Initiative la nivel global, în 2020, iar la nivelul ultimilor nouă ani, indexul plasează agenția din România pe locul 3, în rețeaua Initiative, în regiunea EMEA.
„Indexul Compitches se uită atât la rata de succes în pitch-uri, cât și la rata de retenție a clienților, categorii în care Initiative a obținut rezultate extrem de bune în 2020 la nivel global și local. Performanța aceasta reflectă pasiunea noastră pentru munca pe care o facem, dar și un mix perfect între ADN-ul unei rețele competitive și o agenție puternică la nivel local, care ne formează ca echipă. Deschiderea către new business a reprezentat întotdeauna un obiectiv important pentru noi, iar provocările care vin cu un pitch ne ajută să ne păstrăm agili, flexibili în gândire și pregătiți să venim mereu cu cele mai bune soluții pentru branduri. Iar astfel de rezultate ne ambiționează și mai mult să ne dezvoltăm, în continuare, produsul și să ne păstrăm mindset-ul competitiv”, a spus Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.
Compitches este un index de performanță care oferă informații despre dinamismul și omogenitatea rețelelor de agenții de media. Pentru ediția din acest an, RECMA a analizat activitatea în pitch-uri a 719 agenții din 46 de țări din jurul lumii, colectând detalii din urma pitch-urilor care au vizat nivelul de dificultate al acestora, mărimea contului sau cheltuielile integrate.