Primele evenimente corporate de tip drive-in din România au fost implementate pentru BASF Agricultural Solutions de către unul dintre partenerii cu tradiție ai brandului – divizia de evenimente Mercury360.
An de an, în fiecare iarnă, într-un turneu organizat în 9 orașe din țară, fermierii din cele mai importante zone agricole participă la evenimentele de informare despre cele mai recente produse pentru protecția culturilor, organizate de BASF Agricultural Solutions.
Produsele prezentate fermierilor anul acesta, Revycare® și Revystar® Flex, au la bază o substanță activă revoluționară, Revysol®, aceasta fiind una dintre puținele soluții care vor exista pe piață în următorii ani, având în vedere noile prevederi ale Uniunii Europene.
În 2021, respectarea cu strictețe a măsurilor de siguranță impuse de contextul medical a funcționat ca un catalizator al inovației în materie de tehnologie utilizată la evenimente, dar și ca un test al ingeniozității și flexibilității pentru a găsi rapid soluții viabile, în funcție de schimbările apărute pe parcursul turneului, desfășurat de data aceasta în 7 orașe.
„Acestea au fost singurele evenimente live organizate de BASF în Europa în 2021. Pentru mine, personal, acest proiect a însemnat speranță. Speranța că vom putea reveni în curând la acea normalitate care ne permite să nu trăim doar online, să socializăm, să schimbăm opinii despre lucrurile importante pentru noi. Acest turneu din 2021, pe care nimeni nu cred ca îl va uita prea curând, a presupus eforturi imense pentru a oferi tuturor participanților siguranța de care aveau nevoie pentru a se bucura de eveniment. Evenimentele au fost un real succes, atât din punct de vedere al business-ului, cât și ca expunere a brand-ului. Le mulțumesc din suflet tuturor celor implicați pentru pasiune și dedicare”, a declarat Andreea Butaru, Marketing Manager Agricultural Solutions BASF Romania.
“Având în vedere restricțiile din acel moment, organizarea unui eveniment de tip drive-in era singura posibilă, iar pentru sectorul corporate, aceasta era o premieră. Din nevoia de a face conținutul prezentărilor cât mai atractiv, am ales să folosim o scenă 360° cu un ecran LED cilindric în centru, care să ofere vizibilitate tuturor participanților, din confortul propriilor mașini. Privind în urmă, ne dăm seama că s-a creat un precedent care ne dă încredere în potențialul segmentului de BTL pentru viitor, indiferent de restricțiile care pot apărea la un moment dat și ne bucură foarte tare că am reușit să ne ridicăm la înălțimea provocării, să inovăm și să ne auto-depășim. Mă bucur că am avut alături o echipă entuziastă și mulțumim echipei BASF Agro România, partenerului tehnic și agenției de creație pentru colaborarea excelentă în proiect.”, a declarat Narcisa Raia, Events Department Manager, Mercury360.
Spațiul de eveniment a fost organizat în 4 sectoare de parcare, de jur-împrejurul scenei, cu o capacitate totală de până la 200 de mașini. Cilindrul LED de pe scenă, cu o lungime desfășurată de 21 de metri, a fost segmentat în 4 ecrane, câte unul pentru fiecare sector de parcare. Pentru a asigura confortul participanților, sunetul conferinței a fost transmis prin intermediul undelor FM: participanții au căutat manual frecvența FM indicată în fiecare locație de eveniment.
“Am privit challenge-ul organizării unui drive-in și ca pe o oportunitate de a inova dpdv scenografic și ne-am bucurat să-l avem alături pe partenerul tehnic Mobile Event pentru a face acest lucru. Un eveniment outdoor e de multe ori mai ofertant pentru personalizarea spațiului de eveniment, iar noi exploram de mult posibilitățile de implementare a unei o scene circulare, așa încât am transformat condițiile impuse de restricții într-o șansă de a realiza un event memorabil.”, a declarat Camelia Moroianu, Events Account Manager, Mercury360.
Din partea BASF, echipa proiectului a fost formată din: Andreea Butaru Marketing Manager Agricultural Solutions Romania, Silviu Roșca – Crop manager cereals, corn, sugar beet and nitrogen solutions, Agricultural Solutions Romania și Mario Tomsic – Country Manager Agricultural Solutions.
Conceptul evenimentului a aparținut agenției Godmother, iar BASF a văzut în propunerea scenografică și în soluțiile de implementare propuse de Mercury360 pentru turneu, modalitatea ideală de a ajunge la publicul țintă.
Echipa de implementare a proiectului, din partea diviziei de Events Mercury360, a fost formată din: Narcisa Raia (Events Department Manager), Camelia Moroianu (Events Account Manager), Adrian Păculea (Executive Director – BTL & Marketing Services).
Partener tehnic: Mobile Event