Buyer Brain anunță lansarea laboratorului de user experience UXGeeX, ce aplică cele mai noi cercetări și inovații ale neuroștiințelor, dar și principii de consumer behaviour pentru a genera soluții personalizate pentru branduri locale și globale ce își doresc să fie lideri digitali în industriile în care operează.
"UXGeeX a fost gândit drept un serviciu strategic ce abordează holistic nevoile digitale de user experience ale brandurilor. UXGeeX înseamnă și o abordare sinergetică a resurselor programării, științei și UX design-ului pentru a identifica cele mai bune soluții de facilitare a proceselor: de la analiza de User Journey până la dezvoltarea celor mai potrivite experiențe digitale pentru segmentul de public cărora ne adresăm." declară Dragoș Apostol (UX expert UXGeeX).
How we do it
"De-a lungul evoluției, creierul uman și-a dezvoltat și perfecționat mecanisme de supraviețuire eficace, printre care recunoașterea modelelor și comenzilor rapide, ce presupun mai puțină energie investită procesând și analizând contextele sau situațiile în care se află. Preferința acestuia pentru simplificarea modelelor și a deciziilor facilitează supraviețuirea, dar îngreunează designul UX.
De aceea este crucial să știm nu doar ce decizii iau oamenii, ci mai ales de ce iau aceste decizii și care sunt mecanismele care stau la baza lor, iar neuroștiința oferă resursele și mijloacele necesare pentru o analiză complexă și orientată către soluții.", declară Ana Iorga (CEO Buyer Brain și fondator UXGeeX).
Soluțiile UXGeeX au aplicabilitate generală și facilitează digitalizarea pentru companii din toate industriile, gestionând fiecare etapă a proiectului, de la audit la implementare și asistență. Mai mult, acestea au fost dezvoltate pentru a răspunde nevoilor punctuale, declinate în funcție de etapa de dezvoltare a proiectului:
- Launch: noi produse/servicii
Facilităm experiența digitală a utilizatorului în cazul lansării de noi produse sau servicii, printr-un proces în trei etape. Începem prin a identifica stimulii la care răspund utilizatorii, dar și promisiunea de brand, trecem apoi la pasul strategic ce cuprinde identificarea mesajelor, a designului și a interacțiunilor, ajungând la implementarea propriu-zisă a soluțiilor. - Mapping: Digital User Journey
Suntem alături de companiile ce își doresc să își optimizeze User Journery-ul printr-o analiză a situației actuale, prin folosirea tehnicilor de neuroștiință, redesignul journey-ului conform insight-urilor date de principiile științei comportamentale și implementarea soluțiilor. - Digital: software design și implementare pentru eficientizarea proceselor
Amplificăm rezultatele digitale pentru companiile ce își doresc o nouă abordare de software design și implementare pentru eficientizarea proceselor prin evaluarea completă a infrastructurii digitale cu ajutorul programării, UX, principiilor științei comportamentale.
Rezultate
Lucrând îndeaproape cu a treia cea mai mare bancă a Indiei, cu un studiu realizat pe 100.000 de respondenți, am reușit să optimizăm procesul de achiziție al clienților cu următoarele rezultate:
- Reducerea cu 25% a efortului cognitiv pentru primele 3 procese a condus la o creștere de 4 ori a ratelor de conversie;
- Reducerea cu 15% a costurilor serviciilor pentru clienți
- Creșterea cu 12% a retenției clienților;
- Scăderea cu 21% a reclamațiilor clienților
Geex at work
Echipa de lucru este formată din doctori în neuroștiințe și doctoranzi în psihologie, cercetători în studii socio-comportamentale, UX designeri, programatori, specialiștii în marketing și experți în comunicare pentru a asigura rezultatele maxime pentru clienții noștri.
Global knowledge, local focuse
Cu birouri în Anglia, România și India, avem experiență globală și focus local, precum și un mix de expertiză unic ce acoperă customer understanding, design & domain knowledge în industriile în care activăm. Dezvoltăm proiecte de succes alături de clienții noștri listați în Top Fortune Global 500 din industrii precum Finance, Insurance, Retail, Automotive, Pharma, Health Care.