ontheroof a câștigat pitch-ul organizat de Transavia și semnează cea mai recentă campanie a brandului Fragedo.
„Crescut cum vrem noi, gătit cum vrei tu” e semnătura spotului, care invită consumatorul să facă ce vrea cu puiul Fragedo și îl inspiră să aibă mai multă creativitate în bucătărie.
„Cine ne cunoaște știe că suntem foodies, dovadă clară fiind și brandurile din portofoliul nostru. Nicio surpriză, așadar, că am dat tot ce puteam mai bun în acest pitch, nu doar din punct de vedere creativ, ci în tot procesul. Am mers la Alba-Iulia să ne cunoaștem clientul și să susținem prezentarea, am „pilotat” pui cu drona și am vrut ca spotul să fie semnat de vocea unui actor cunoscut, așa că l-am ales pe Marcel Cobzariu”, declară ontheroof.
Puiul Fragedo e făcut după cele mai înalte standarde de calitate, pentru a le oferi consumatorilor libertatea de a-l pregăti după bunul plac. Că e vorba de un grătar cu drona, o cină super romantică sau un dish pregătit la milimetru într-un bistro din centru, poți avea întotdeauna încredere că puiul, ingredientul de la care pornește totul, este exact așa cum trebuie. Tot ce îți rămâne de făcut este să experimentezi și să îl pui în valoare, după pofte, după pricepere.
„Pentru campanie, am pornit de la insightul că, dacă ai cel mai bun pui în casă, știi că iese bun orice pui pe masă. Calitatea îți dă confort, comoditate, îți dă libertate.
Și, deși pare că sunt diferiți, oamenii din spatele celui mai apreciat pui din România și consumatorii lui sunt mereu pe aceeași pagină. Cei de la Transavia au felul lor de a face puiul: riguros, după standarde stricte de calitate, iar consumatorii au felul lor de a-l pregăti și mânca: în tot felul de rețete sau „din ochi”, fără rețetă, în bucătărie sau în curte, acasă sau în deplasare.
Pentru spot, tușa de umor vine din detaliile fiecărui moment de consum dezvăluit”, adaugă ontheroof.
De 30 de ani, normalitatea Transavia înseamnă exigență, lucru bine făcut în România și ambiție. Iar Fragedo este brandul premium sub care consumatorii pot găsi produsele Transavia și care garantează pentru siguranța, calitatea și gustul superior al cărnii de pui.
Acum, exigența acestui brand în ce privește calitatea sunt puse în lejeritatea de exprimare gastronomică din bucătăriile românilor.
Au pus osul la treabă pentru această campanie următoarele echipe:
Din partea ontheroof
mihai putinelu: client service director
diana buzerinescu: junior account manager
ioana dinu: copywriter
paul tanase: art director
Din partea Family Film
New Business Director: Dana Hogea
Director: Radu Barbulescu
DOP: Radu Voinea
Executive Producer: Giuliano Doman
Producer: Raluca Mateescu-Dumitru
Art Director: Anca Lazar
Wardrobe Stylist: Ramona Creanga
Food Stylist: Adi Popa
Editor: Andrei Iancu
Postproduction Coordinator: Oana Neagu
Sound mix: Sorin Neagu
Color correction: Andu Radu