- Prin două noi spoturi TV, brandul SPOR de la Policolor arată cum transformarea casei poate fi fun, in doi timpi și trei mișcări ;
- În noua realitate în care meșterii pot fi instructori online sau offline, redecorarea devine o oră de antrenament, ORA de SPOR.
SPOR, prima vopsea lavabilă românească, lansează o nouă campanie TV, Ora de SPOR, prin care pune accent pe modul în care cu totii ne-am adaptat stilul de viață la schimbările aduse de pandemie.
Inspirate de noua realitate a transformării multifuncționale a spațiului de locuit și de trecerea la sistemul WFH (work from home), s-au născut două spoturi TV, parte din campania Ora de SPOR. Pentru dezvoltarea lor s-a pornit de la două insight-uri esențiale.
Mai întâi, felul diferit în care vorbim despre acasă, cu funcții multiple, ca spațiu în care trăim efectiv și în care petrecem mai mult timp decât în anii trecuți. Lui acasă i se acordă mai multă atenție pentru că a devenit din locul în care veneam să dormim seara, spațiul în care ne trăim efectiv întreaga zi. Aspectul estetic este mult mai important acum când ai timp să observi imperfecțiunile și ești preocupat de curățenia și igienizarea mediului.
La aceasta nouă percepție a lui acasă, se adaugă și limitarea activității fizice în spații exterioare și reinventările personale în relație cu exercițiile fizice. Dacă acum un an duceam, firesc, o viață cât de cât activă, acum ne „antrenăm” în limitele oferite de statul acasă.
Noua campanie TV SPOR îți arată cum ai ocazia să rezolvi ambele probleme: să îți faci casa în care locuiești (lucrezi și înveți) să arate cât mai bine și să faci și mișcare.
"SPOR reconfirmă sloganul brandului Vopsești UȘOR, Vopsești cu SPOR și poziționarea ca soluția DIY cu care chiar poți îmbina utilul cu plăcutul, respectiv vopsitul cu mișcarea. Totul se poate face UȘOR, ÎN DOI TIMPI ȘI TREI MIȘCĂRI, așa cum reiese din Ora de SPOR, cu un profesor bun și produsul care trebuie", ne povesteste Alina Neamțu, Grup Brand Manager Policolor.
UȘOR CU SPOR ÎN DOI TIMPI ȘI TREI MIȘCĂRI
Noua campanie se desfășoară pe TV, OOH, în online și in-store, cu două execuții dedicate, una pentru SPOR – vopsea albă de interior cu acoperire ușoara și 5 ani garanție și una pentru SPOR vopsea cu ioni de argint, antifungică, antibacteriană, avizată de Ministerul Sănătății.
Clipurile au în prim-plan un cuplu tânăr care participă la Ora de SPOR, sub îndrumarea unui specialist Policolor, care îi asistă atât printr-un meeting online, cât și offline. Cei doi vopsesc UȘOR CU SPOR, ÎN DOI TIMPI ȘI TREI MIȘCĂRI. SPOR lavabilă de interior și SPOR cu ioni de Argint fac casă bună cu protagoniștii spoturilor, ambele produse aduc energie bună și chef de mișcare și devin ideale pentru a fi distribuite în rolul de actori principali, acasă!
Echipa care a contribuit la realizarea noilor spoturi TV SPOR este formată din:
Echipa Propaganda: Roxana Panaitescu - Group Creative Director, Bogdan Nestor - Senior Art Director, Anca Iuhas - Former Senior Strategic Planner, Paula Matei - Senior Account Manager, Bogdan Ivascu - Group Account Director și Marcela Moldovan - A/V Director.
Echipa Policolor: Alina Neamțu - Group Brand Manager și Camelia Dragomirescu - Group Marketing Director.
Spoturile TV au fost realizate în colaborare cu Rollin și regizate de Costas Ivanov.
Media: MMS Communications Romania