De ce să nu râzi de oameni

De ce să nu râzi de oameni

Să începi o facultate la 40 de ani, să îți deschizi prima afacere la 60 de ani sau să faci sport purtând costume de inspirație optzecistă la 50 de ani, toate astea sunt un act de curaj. Însă ele mai au în comun un lucru, reacțiile pe care le trezesc în oamenii ce perpetuează stigme sociale de genul “de la o vârstă nu mai poți face chiar orice”. 

Ce ne facem, oare, cu acești bullies care găsesc ieșirea din zona de confort prilej de amuzament și strică distracția pentru toată lumea?

Cei de la GIGIL au găsit o rezolvare simplă: las-o pe mătușa ta pasionată de bucătărie să ia situația în propriile mâini. La propriu.

În spotul publicitar creat cu ocazia campaniei aniversare de 40 de ani a brandului Julie's Bakeshop primim o lecție despre cum ar trebui să think twice înainte de a râde de alți oameni. Doar că nu e genul de lecție pe care o înveți la școală, ci într-un loc total neașteptat: sala de fitness, care de data asta chiar devine sala de mese.

Fie că abordarea lor ți se pare sau nu potrivită, cert este un lucru: ai grijă de cine alegi să faci mișto, pentru că riscul de a te transforma într-un aluat fraged e mic, dar niciodată 0.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related