KUBIS și Pepsi fură startul comunicării creative de brand în noua platformă exclusivă, Clubhouse

KUBIS și Pepsi fură startul comunicării creative de brand în noua platformă exclusivă, Clubhouse

La numai 2 luni de când Clubhouse prinde tracțiune pe piața locală, KUBIS aduce la masa discuțiilor unul dintre brandurile din portofoliu, integrându-l în mod natural dinamicii și exclusivității specifice platformei. 

În ianuarie 2021, utilizatorii români făceau cunoștință cu o nouă platformă digitală ce avea să schimbe formatul interacțiunilor online. Clubhouse, o aplicație lansată în primăvara anului trecut, ajunge în trend pe piața din România și reușește să activeze rapid comunitatea de early adopters, devenind singura platformă online destinată interacțiunii audio.

Factorul de exclusivitate și nevoia intrinsecă de a ține pasul cu trendurile din online au creat oportunitatea perfectă de a demonstra ceea ce KUBIS știe foarte bine: să aducă inovațiile din digital cât mai aproape de branduri, integrându-le cu naturalețe în comunicarea acestora, și ceea ce definește Pepsi ca brand - curajul de a fi trend setter și deschiderea către noutate.  

 

"Una dintre caracteristicile noastre, ale celor din KUBIS, este că suntem early adopters și ne bucură când împărtășim acest mindset cu partenerii noștri. Iar în cazul unei oportunități cum a fost apariția Clubhouse, ne-am mișcat de ambele părți foarte rapid, iar colegii de la Pepsi ne-au confirmat încă o dată afinitatea pentru proiecte inovatoare. Și iată cum, de la discuțiile inițiale la deschiderea efectivă a room-urilor au fost foarte puțini pași, iar rezultatele pe măsură. ", Sebastian Luba, Head of Social Media, KUBIS.

 

Pe 16 martie, începând cu ora 21.00, audiența din Clubhouse lua deja parte la prima discuție organizată și susținută de un brand - de la definitivarea subiectelor și până la alegerea celor mai bune voci. Din pasiune pentru mâncare a fost un succes din toate punctele de vedere, reușind să strângă peste 430 de participanți. După scurte sesiuni de interacțiune cu întreaga audiență, pe scenă au urcat tot mai mulți oameni dornici să ia parte la discuția ca între prieteni, powered by Pepsi, alături de Andrei Niculae (radio host Virgin Radio), Alin Pândaru (Pandutzu, blogger), Marian Ionescu (Mariciu, vlogger) și Cristi Dandeș (Food of Bucharest, content creator).

 

"Mare parte din demersurile noastre de brand din ultimii ani — dar mai ales din ultima perioadă, s-au concentrat pe zona de digital, unde ne propunem să inovăm și să oferim experiențe inedite pentru consumatori. Practic, nu mai vorbim doar de noi canale de promovare, ci încercăm să explorăm un playground digital cu entertainment autentic, valoare și conversație. Iar Clubhouse s-a dovedit a fi „the place to be” pentru o bună parte a fanilor Pepsi.", Laurențiu Ion, Sr. Media and Digital Manager Beverages, East Balkans, Baltics & Israel, PepsiCo.

 

Seria discuțiilor ca între prieteni powered by Pepsi a continuat, iar seara de 1 aprilie a strâns laolaltă 400 de oameni pasionați de muzică, avându-i ca invitați speciali pe Smiley și Feli. În ce momente ne inspiră muzica și cât de mult ne influențează stilul de viață au fost doar o parte dintre subiectele abordate, selecția de speakeri oferind cadrul perfect în care audiența să urce pe scenă și să completeze cu întrebări la fel de interesante. Diferit față de primul room a fost faptul că brandul a urcat pe scenă, păstrând o prezență naturală prin intermediul contului propriu de Clubhouse, creând astfel o legătură și mai strânsă cu toți cei cu spirit liber, uniți de pasiunea pentru muzică.

 

Echipă:

KUBIS:
Head of Social Media: Sebastian Luba
Social Media Manager: Vlad Iosipescu
Social Media Manager: Maria Man
Group Creative Director: Carina Toma
Copywriter: Alexandra Aliman
Art Director: Victor Firan
Group Account Director: Ada Gheorghiu
Account Manager: Georgiana Feriu 

PepsiCo:
Delia Corniciuc – Sr. Marketing Manager Beverages
Iuliana Dragomir – Sr. Brand Manager
Alexandra Constantin – Brand Manager
Ema Bădângă – Jr. Brand Manager
Laurențiu Ion – Sr. Media and Digital Manager Beverages, East Balkans, Baltics & Israel
Oana Andone – Digital Specialist Beverages

 

KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks. 

Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, PepsiCo, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related