Într-o realitate care ne face mult mai atenți la calitatea și nevoile spațiului în care locuim, casa devine sufletul unei familii fericite. Acesta este și conceptul pe care Leroy Merlin îl aduce anul acesta în atenția publicului DIY, dovedind nu doar o bună cunoaștere a felului în care relația cu casele noastre a evoluat, ci și faptul că retailerul este alături de clienți pentru a-i ajuta să-și construiască sau reconfigureze universul familial așa cum își doresc.
Pornind de la ideea că o casă se construiește zi de zi și trebuie ajustată constant la nevoile noastre curente și la relațiile cu cei care ne trec pragul, noua campanie Leroy Merlin transformă ideea de “acasă” într-un spațiu al creșterii și împlinirii personale, pe care îl susține cu o experiență de shopping bazată pe sfaturi reale și utile, alături de prețuri mici zi de zi, pentru a facilita activitățile de renovare pe tot parcursul anului.
Campania „Pentru case fericite” documentează într-o manieră sinceră și cu umor felul în care spațiul în care locuim devine mai bun pe masură ce fiecare membru al familiei devine mai priceput în materie de DIY, mulțumită produselor și a consilierii oferite de Leroy Merlin, dar și unei platforme complete de servicii omnichannel pe care compania le pune la dispoziție pentru ca totul să fie cât mai simplu și ușor de realizat pe cont propriu. Suntem de părere că ceea ce îți place să faci merită făcut din ce în ce mai bine.
Conceptul creativ poartă semnătura Ogilvy România.
"Exista ceva profund uman în a construi, fie că e vorba de o casă sau de o campanie de comunicare. <<Pentru case fericite>> este despre noi toți. Despre ce avem capacitatea să facem împreună", Corina Bompa, Senior Copywriter Ogilvy România.
LEROY MERLIN este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit.
Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia LEROY MERLIN. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.
În România funcționează 18 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.