Compania Transavia ocupă locul al 4-lea în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci publicat de Brand Finance® Romania 50, ediţia 2021, raportul anual privind cele mai valoroase și puternice brand-uri românești.
Lider al industriei locale de carne de pasăre, cu capital 100% românesc, compania deţine brand-ul Fragedo, alături de Libertan și alte mărci de prestigiu. În clasamentul de anul acesta, Transavia ocupă locul al patrulea, însumând o valoare cumulată a portofoliului de 81 milioane Euro, în creștere cu 8 milioane Euro faţă de ediţia precedentă (73 milioane Euro în 2020).
Brand Finance® este cea mai mare firmă independentă la nivel global în consultanţa privind evaluarea brand-urilor, fondată în 1996, cu scopul conectării brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Un Raport de Evaluare de Brand prezintă în detaliu ipotezele, sursele de date și calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. Compania evaluează peste 5.000 de brand-uri în fiecare an, în toata lumea și în toate sectoarele, publicând peste 100 de rapoarte anual.
Al cincilea raport anual Brand Finance® asupra celor mai valoroase și mai puternice brand-uri românești coincide cu o perioada de prelungită incertitudine generată de pandemia globală de Covid-19. Turbulența economică se reflectă inevitabil în clasamentul acestui an, valoarea totală a celor 50 de brand-uri românești de top scăzând cu 3,7%, până la 5,6 miliarde EUR – în condițiile în care economia românească a înregistrat o scădere de 3,9% in 2020.
Chiar și în aceste condiţii, valoarea brand-urilor deţinute de grupul Transavia a continuat să crească, confirmând apetenţa consumatorilor pentru produse românești de calitate.
"Am primit cu satisfacţie clasamentul 2021 publicat de Brand Finance®, o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine și alinierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe internaţionale, chiar și în vremurile de incertitudine pe care le traversăm.
Odată cu cei 30 de ani de activitate aniversaţi anul acesta, vom sărbători alături de partenerii și consumatorii noștri printr-o serie de surprize și campanii inovatoare, astfel încât să menţinem și să consolidăm favorabilitatea în rândul consumatorilor din România. Printr-o nouă campanie lansată chiar azi, ilustrăm beneficiile pentru care produsele noastre își merită locul pe mesele familiilor din România", declară Ioan Popa (Președinte – Fondator Transavia).
Transavia, unul dintre cele mai solide business-uri de familie autohtone, celebrează anul acesta 30 de ani de activitate pe piaţa românească și internaţională, timp în care a devenit liderul local al categoriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil un model de business integrat vertical, pentru a oferi cel mai înalt standard de alimentaţie consumatorilor români și de pretutindeni.
Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Unul dintre cei mai mari angajatori români, în prezent Transavia are peste 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii.
Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei sunt expresia celor mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brand-urile Fragedo, Libertan și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația, dar și pe continentul african, zona Mării Mediterane sau CSI.