[Snacking Zone] Distracție cu Star în toate formele și pe toate gusturile

[Snacking Zone] Distracție cu Star în toate formele și pe toate gusturile

Și cu joacă și cu gust, și pentru copii, și pentru părinți, și acasă și afară și popcorn și pufuleți și mixuri inedite. Star înseamnă momentele acelea de familie, cu râs, chicoteală și distracție, bune de păstrat în albumul cu amintiri. Nu e doar o pauză de snack, ci și un motiv de a fi împreună, de a lăsa diferitele activități individuale și de a petrece un moment de conexiune în familie. Iar acum, pungile de Star vin și cu premii pe măsură. Brandul a lansat campania “Cu Star poți câștiga distracție în orice formă!”, unde poți câștiga premii pe oră sau marele premiu de la finalul campaniei în valoare de 50.000 lei. Cu astfel de premii, planurile de distracție în familie pot fi mult mai diverse si inedite.

 

Momente de conexiune în familie

De 21 de ani pe piața din România, Star și-a făcut o tradiție din a strânge familia împreună și a sărbători momentele obișnuite cu arome delicioase. Copii, părinți, adolescenți și bunici, indiferent că se strâng împreună la povești, la seara de filme în familie sau la joacă și distracție, Star transformă astfel de întâlniri în experiențe memorabile. Campania “Cu Star poți câștiga distracție în orice formă!” sărbătorește astfel de momente cu premii pe măsură.

„Cunoscut de aproape 80% din consumatorii de snacks-uri sărate din România, STAR este brandul care aduce familia împreună și te provoacă la distracție fie că vorbim de filme, momente de joacă sau experiențe memorabile. Prin această campanie ne-am dorit să aducem în atenția consumatorilor varietatea de arome și gust bun pe care le oferă gama STAR, dar și premii pentru distracție în orice formă. Astfel că acum ai dublu motiv să cumperi o pungă de snacks, popcorn sau pufuleți, te bucuri de un moment distractiv alături de cei dragi și ai șansa să câștigi un premiu.”, a spus Alina Nedea, Brand Manager STAR România.

Cum poți câștiga? Foarte simplu: Înscrii codul promoțional de pe ambalajele semnalizate cu bandă promo și/sau cod promoțional pe www.lumeastar.ro și poți câștiga premii pe oră (500 lei/oră) sau marele premiu de la finalul campaniei în valoare de 50.000 lei.

„În ultima vreme, mulți dintre noi am stat cu familia mai mult decât de obicei. Puzzle-uri, seriale și seri de Macao – am fost mereu în căutare de noi moduri fun în care să ne petrecem timpul. De aceea, împreună cu prietenii noștri de la PepsiCo, ne-am gândit să le oferim consumatorilor noștri noi oportunități de distracție în familie. Câte board game-uri poți cumpăra cu 50.000 de lei? Cu siguranță vom afla de la norocosul câștigator. Mulțumiri uriașe echipelor PepsiCo și OMD pentru că și-au pus pasiunea si dedicarea și în acest proiect!”, a declarat Iarina Comănescu, Copywriter Friends\TBWA Bucharest.

 

Nicio clipa de plictiseală

Plăcerea snackingului nu depinde doar de aromă, ci și de formă și textură. Star înseamnă diversitate: pungi de snacks-uri pline, varietate de forme jucaușe și arome, la prețuri accesibile.

Star are 4 sub-game, potrivite fiecărui membru al familiei și gata să satisfacă orice gust: Pufuleții Star, iubiți de toate vârstele, Star Mix - Snacksuri cu formă și gust diferite, câte un trio formidabil în fiecare pungă, Star Krax care vorbește pe limba adolescenților și Star Popcorn, care nu lipsesc de la filmele în familie.

Cea mai importantă inovație Star din ultimii ani este reprezentată de gama Star Mix, produs unic pe piată, fiind singura gamă care oferă un mix de pelete si extrudate (pufuleți) în aceeași pungă, fiecare cu aromă si formă diferită. 

Star are o istorie de 21 de ani pe piața românească, iar evoluția brandului a presupus inovație și diversitate, dar și crearea unei imagini unitare la nivel de ambalaj. Prin campaniile și produsele sale, Star e parte din familie și nu lipsește de la momentele de distracție care se transformă în amintiri. 

 

Echipa

PepsiCo
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager Core Business Snacks
Alina Nedea – Brand Manager STAR
Ancuta Elena Gâscă – Jr. Brand Manager STAR
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager Snacks

Friends\ TBWA Bucharest
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Fesus Barna
Designer: Daniel Gusu
Copywriters: Vlad Belcin, Iarina Comănescu
Strategy: Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Junior Account Manager: Cristina Olaru

AIM AT HEART
Creative Director: Oana (Cristea) Știrbu
Head of Art: Raluca Săndulescu
Art Directors: Ana Leuștean, Valentina Datcu
Copywriter: Catalin Știrbu
Account Manager: Florina Aidoiu, Dana Laioș

OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related