Artiștii participanți la glo™ Urban Pairs & Art Flairs au făcut o călătorie scurtă în viitor, au luat de acolo inspirația necesară, au testat, au experimentat și au creat împreună o viziune colorată a viitorului. În viitorul din lucrările lor ne-ar plăcea cu toții să locuim. Nu e neapărat o lume roz, ci una interesantă, unde e loc și de râs și de plâns și unde toate emoțiile sunt trăite cu intensitate creatoare. Până la urmă, ele sunt motorul artei. Creatorii au răspuns provocării prin lucrări suprinzătoare, iar juriul a ales finalistele care așteaptă acum voturile tale. Așa că e rândul tău să faci o călătorie în viitorul imaginat de artiști: privește cu atenție art workurile și votează-le pe cele mai bune pe Insta.
Inimioare pentru viitor
Arta nu există fără public, iar operele de artă nu sunt complete fără privirea celorlalți.
Finaliștii glo™ Urban Pairs & Art Flairs au ajuns în ultima etapă, care se desfășoară pe Instagram. Cele 15 lucrări finaliste așteaptă voturile tale.
În această ultimă etapă a festivalului de artă digitală, comunitatea IG glo va vota castigatorii dintre cele 15 finaliste.
Lucrările finaliste
now do a flip! | meri the zu
Rebirth.Heal.Smile | Liudmila Ciobanu
Hiding in the open | Dima Alexandra
Mă auzi acum? | Alex Miclăuș
Embrace The Future | Irina Bako
Sunny Vision | Bianca Stancu
Dancing into the unknown | Radu Alexandra
Extra lives | Niculae Marius
QArt Code | Alexandru ION
Together we are stronger | Mircea Moroianu
Totem | Mara Năftănăilă
Icar 601 | Vasile-Alexandru Puchianu
Digital Nation | Gabriel Robu
EXIT SETUP UTILITY | PULSAR SINAPS
Predicting the Future | Andra Semciuc
Premiile
- Cei 15 finaliști primesc câte un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
- Cei trei mari câștigători de la final primesc unul dintre cele trei premii mari în valoare de 1000 Euro.
- Dacă vei fi unul dintre cei trei câștigători, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, imprimat pe un tricou cool & va fi expus alături de lucrările unor super artiști, timp de o săptămână, într-o galerie de artă urbană owned by gloTM, în parteneriat cu Art Safari x Sneaker Industry.
Timing-ul competitiei:
Reamintim etapele de desfășurare ale competiției:
- Perioada de înscrieri: a fost pâna pe 4 aprilie 2021
- Stabilirea finaliștilor prin votul juriului: în 6 aprilie 2021.
(Acest vot a stabilit topul înscrierilor ) - Anunțul finaliștilor: 7 aprilie 2021
- Stabilirea câștigătorilor prin votul comunității Instagram glo_romania: 8 aprilie – 12 aprilie 2021
- Anunțul câștigătorilor: 14 aprilie 2021
Regulamentul concursului poate fi consultat gratuit aici.
gloTM
+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier