Optimism, teamă, încredere, anxietate, nerăbdare, nesiguranță, oportunitate, speranță. Art work-urile înscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs au surprins toate emoțiile acestei perioade, transformându-le în mesaje pentru viitor. Artiști cu backgrounduri diferite și viziuni surprinzătoare au creat, s-au inspirat, au citit atent brief-ul și au înscris propria lor perspectivă asupra viitorului. Apoi, juriul a analizat atent, a evaluat și a deliberat, iar noi vă prezentăm acum cei 15 finaliști care merg mai departe în etapa finală, pe Instagram.
Despre viitor, cu nerăbdare
Cum arată viitorul pentru tine? a fost întrebarea gloTM Urban Pairs & Art Flairs.
Ca răspuns, artiștii au imaginat și au creat o serie de lucrări fresh, speciale, pornind de la conceptul de Break Binary și lăsându-se inspirați de forțe opuse, tensiuni necesare și contrarii care se completează:
“Competiția face parte din Rebels with a cause, o inițiativă prin care lansăm tinerilor artiști invitația și provocarea de a crea ceva pornind de la tema fun & purpose prin care sperăm să aducem schimbare, dar și bucurie.
Acest proiect este doar startul către o schimbare mai mare, în care al tău artwork va fi ca un kick de rațiune pozitivă de care avem cu toții nevoie”
Creatorii au răspuns provocării și au venit cu energie, culoare și vibe bun pentru un viitor pe care ni-l dorim cu toții. Apoi juriul a privit atent și a notat în concordanță. Iar noi vă prezentăm artiștii care merg mai departe în finala de pe Instagram.
Cele 15 lucrari finaliste sunt:
now do a flip! | meri the zu
Rebirth.Heal.Smile | Liudmila Ciobanu
Hiding in the open | Dima Alexandra
Mă auzi acum? | Alex Miclăuș
Embrace The Future | Irina Bako
Sunny Vision | Bianca Stancu
Dancing into the unknown | Radu Alexandra
Extra lives | Niculae Marius
QArt Code | Alexandru ION
Together we are stronger | Mircea Moroianu
Totem | Mara Năftănăilă
Icar 601 | Vasile-Alexandru Puchianu
Digital Nation | Gabriel Robu
EXIT SETUP UTILITY | PULSAR SINAPS
Predicting the Future | Andra Semciuc
Intregul clasament este aici
Competitia va continua pe Instagram, unde comunitatea glo_romania va vota câștigătorii dintre finaliștii de mai sus.
Juriul:
Lucrările au fost evaluate de juriul competitiei glo™ Urban Pairs & Art Flairs, format din:
- Ana Bănică - artist vizual
- Irina Dragomir - artist vizual
- Dumitru Gorzo - artist vizual
- Felix Aftene - artist vizual
- Irina-Maria Iliescu - artist
- Octavian Graure – sneaker artist
si 2 reprezentanti ai BAT Romania.
Premii
Să nu uităm de lucrurile importante, premiile:
- Cei 15 finaliști primesc câte un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
- Cei trei mari câștigători de la final primesc unul dintre cele trei premii mari în valoare de 1000 Euro.
- Dacă vei fi unul dintre cei trei câștigători, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, imprimat pe un tricou cool & va fi expus alături de lucrările unor super artiști, timp de o săptămână, într-o galerie de artă urbană owned by gloTM, în parteneriat cu Art Safari x Sneaker Industry.
Reamintim etapele de desfășurare ale competiției:
- Perioada de înscrieri: a fost pâna pe 4 aprilie 2021
- Stabilirea finaliștilor prin votul juriului: până în 6 aprilie 2021.
(Acest vot a stabilit topul înscrierilor ) - Anunțul finaliștilor: 7 aprilie 2021
- Stabilirea câștigătorilor prin votul comunității Instagram glo_romania: 8 aprilie – 12 aprilie 2021
- Anunțul câștigătorilor: 14 aprilie 2021
- Regulamentul concursului poate fi consultat gratuit aici.
Le mulțumim creatorilor pentru art workurile surprinzătoare înscrise în concurs și le urăm succes finaliștilor în etapa de pe Instagram.
La cât mai multe inimioare pentru viitor!
gloTM
+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier