Irina Maria Iliescu: Este un exercițiu de gândire greu dar fain, pentru că te invită să împaci două concepte care se află la poli opuși, și să le îmbraci într-un văl de optimism

Irina Maria Iliescu: Este un exercițiu de gândire greu dar fain, pentru că te invită să împaci două concepte care se află la poli opuși, și să le îmbraci într-un văl de optimism

La început, a fost joaca prin imagine. Apoi, o formă de explorare. Relația Irinei Maria Iliescu cu arta a existat dintotdeauna, luând forme noi, neașteptate. Acum e jurat în competiția glo™ Urban Pairs & Art Flairs, care provoacă artiștii din România să imagineze viitorul, pornind de la ideea de Break Binary. 

Îmi place mult tema concursului, cred că reflectă foarte bine perioada în care ne aflăm - am senzația că trăim într-o lume a contradicțiilor și a părerilor extreme. 

Irina sfătuiește participanții să creeze ceva ce și-ar dori ei să poarte și să își urmeze instinctul. Brieful este aici, sfaturi aveți mai jos, deadline-ul e precipitat, așa că testați, explorați, creați și înscrieți-vă în concurs. 

 

Povestea ta cu arta

Printre primele amintiri pe care le am sunt cele cu mama care îmi arăta cum se desenează diverse personaje și animale, deci cred că relația mea cu arta a existat dintotdeauna. Era una din activitățile mele preferate, așa că ai mei au decis să mă înscrie la cursuri de artă în clasa I, și de acolo cumva  traseul a dus în mod natural către liceu de artă și facultate de artă.

La început arta reprezenta pentru mine o simplă dorință de a ma juca cu imagini și de ilustra povești care îmi plăceau. De-a lungul timpului am realizat că simt nevoia de ceva mai profund de atât, și astfel că arta a devenit pentru mine un mod de explorare și analiză a lumii din jur, a experiențelor prin care trec.

 

Publicul și noile forme ale artei

Cred că publicul de la noi este din ce în ce mai curios să interacționeze cu noile medii explorate de artiști în ultima perioadă, dar numai dacă nu le depășește zona de confort - și anume ideea că arta trebuie sa fie frumoasă, nu să incomodeze, nu să puna întrebări și probleme dificile – veșnica justificare că viața e destul de grea și urâtă oricum.

 

Cum vezi tu viitorul

Ultimul an m-a învățat să nu îmi mai fac planuri, s-a schimbat așa mult modul nostru de viață încât am decis să nu mă mai gândesc prea mult în avans, ci să o iau încet, every day as it comes, și să mă bucur de lucrurile care au rămas stabile – lucrul, familia, prietenii. Atenția mi s-a mutat de pe vânzoleală și agitație, pe interior și introspecție.

 

Ce forme & lucruri noi ai experimentat prin arta ta

Fiindcă mă simt blocată în același spațiu de mult timp, am început să iau la rând fotografiile pe care le-am tot făcut în călătorii cu scop de referințe și să le transpun în diverse tehnici, ca mod de reinterpretare a experiențelor respective. Mă bucur să fac asta în sfârșit, pentru că până să vină pandemia nu am avusesem  timp să stau să procesez tot, cum fusese de fapt planul inițial.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Îmi place mult tema concursului, cred că reflectă foarte bine perioada în care ne aflăm - am senzația că trăim într-o lume a contradicțiilor și a părerilor extreme. Este un exercițiu de gândire greu dar fain, pentru că te invită să împaci două concepte care se află la poli opuși, și să le îmbraci într-un văl de optimism.

 

Sfaturi pentru participanți

În primul rând ar trebui să creeze ceva ce și și-ar dori ei să poarte. Cred că i-ar ajuta să gandească propunerile ca pe un poster portabil, luând in calcul faptul că de exemplu atunci când treci pe langă cineva pe stradă care poartă tricoul, nu ai mult timp la dispoziție să descifrezi ce se întâmplă în imagine.

În rest consider că glo este un brand care oferă mult spațiu pentru creativitate și experiment, așa că aș incuraja participanții să iși urmeze instinctele cum cred ei mai bine.

Vezi brieful glo™ Urban Pairs & Art Flairs și înscrie-te în concurs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related