Spre deosebire de cele care se intampla zilnic, cu impuls de la pandemie, oboseală și autorități, absurditățile de mai jos sunt plăcute, reconfortante. Ne refugiem de lucrurile pe care nu mai vrem să le înțelegem în altele care cel puțin sunt amuzante. Nu toate, bineînțeles. Există un echilibru dulce amărui chiar și în lista noastră cu reclame. Nu putem să râdem chiar de la un capăt la altul. Ne mai și oprim. Mai și dezbatem lucruri serioase. Dar, per total, e bine. E o perioadă în care publicitatea știe să apuce absurdul fix din colțurile care trebuie și să le dea mai departe pentru a emoționa, distra, pune oamenii pe gânduri. O selecție recentă cu ce au mai făcut creativii din lumea întreagă în tradiționala noastră listă de vineri:
Visit Östergötland, Markus
Coffee Cocoa Gunpowder & Rethink Sugary Drink Alliance
The ONE Campaign, 'Pandemica' Series
Diesel
Fisher-Price, Wieden+Kennedy
Squarespace
Wunderman Thompson, Vodafone
Zalando
Dove, LOLA MullenLowe
Marshall
University for the Creative Arts, NHS