Tipul de la Mac schimbă tabăra

Tipul de la Mac schimbă tabăra

Ah, ce surpriză a fost la noi când ciobanul Ghiță a trecut de la Vodafone la Telekom. S-au făcut tot felul glumițe, lumea s-a mirat, iar publicitatea a mers înainte, spot după spot, aproape ca în viață. Dar e mereu amuzant când în universul publicității se infiltrează lumea reală și ne face cu ochiul postmodernist. Ei, acum avem de a face cu o nouă astfel de transgresare a teritoriilor de brand. 

Vă mai amintiți de reclamele Mac vs PC? Au făcut istorie la vremea lor: era tipul ăla de publicitate la care oamenii chiar se uitau, râdeau și dădeau mai departe. Acum vreo 2 ani ne aminteam de ele, când războiul ajunsese în Australia, la Mackenzie Book. Acum a venit vremea unui nou episod: Justin Long, ”tipul de la Mac” a trecut la Intel, în campania VMLY&R:

Și un pic de istorie din manualul de publicitate:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related