Ziua ŠKODA - “Discuții între 4 roți”, un proiect online de edutainment semnat de ŠKODA România și Roddia

Ziua ŠKODA - “Discuții între 4 roți”, un proiect online de edutainment semnat de ŠKODA România și Roddia
Mihai Prisecaru, Managing Director Roddia/ Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România

ŠKODA România, importatorul numărul 1 al anului 2020 pe plan local, a marcat aniversarea a 125 de ani cu o serie inedită de emisiuni online care adaptează ingenios evenimentul anual “Ziua ŠKODA” la contextul atipic actual. Organizat sub forma unui amplu spectacol-eveniment, această serie originală a fost concepută de catre ŠKODA România și agenția de comunicare Roddia, pentru a reintepreta evenimentul anual de tradiție al producătorului auto și a menține astfel focusul pe relaționarea cu comunitățile și clienții, indiferent de vremurile în care trăim. 

 

“Anul 2020 a schimbat dramatic modul în care mărcile relaționează cu publicul, iar pe noi ne-a împins și mai mult către inovație. Astfel, am transformat cel mai important eveniment anual de brand din offline într-un proiect online inovativ, de anvergura spectaculoaselor show-uri de televiziune, cu conținut de calitate. A fost un pas firesc pe care l-am făcut pentru a putea sărbători împreună, pentru a zâmbi și învăța împreună, într-un mod sigur, sănătos și antrenant. Punem accentul pe ÎMPREUNĂ ca mod de lucru și menținem astfel vie relația cu publicul nostru.”, explică Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România.

 

“Am gândit acest proiect nu doar ca pe un act născut din limitările acestei perioade, ci ca un prilej de a fi memorabili și relevanți în online, într-un moment în care atenția tuturor era ațintită pe ecrane. Ne-am dorit să aducem voie bună și informații folositoare spectatorilor virtuali, așa că am îmbrățișat provocarea de a reintepreta creativ chiar și un mediu consacrat cum este cel al discuțiilor la masa rotundă.”, completează Mihai Prisecaru, Managing Director Roddia.

 

Cel mai recent proiect ŠKODA <<Discuții între 4 roți>> este o premieră pentru peisajul auto românesc și constă într-o serie inedită de cinci emisiuni online difuzate săptămânal pe pagina de Facebook ŠKODA România și pe canalul de YouTube al mărcii.

Cu Cabral în rol de prezentator, show-ul are formatul unei emisiuni de edutainment, ce combină în mod natural educația cu divertismentul (entertainment), reunind în fiecare episod câte șase invitați diferiți așezați nu la masă, ci fiecare la volanul unui model ŠKODA, într-un studio încăpător și plin de culoare. 

În seria de cinci episoade, invitați din cele mai diverse domenii de activitate - personalități din lumea sportului sau artiști, influenceri cunoscuți în mediul online sau jurnaliști, împreună cu reprezentați ai ŠKODA România - au intrat în dialog cu Cabral pe o temă distinctă pentru fiecare episod. Astfel, informațiile relevante despre brand și modelele din gamă se întrepătrund cu informații utile privind activități de familie, vehicule electrice sau lucruri puțin știute din istoria automobilelor.

 

“Toți cei 30 de invitați ai show-ului  Discuții între 4 roți au o legătură strânsă, profesională sau personală, cu brandul ŠKODA și tin să le mulțumesc încă o dată tuturor și fiecăruia în parte pentru că au acceptat să conducem împreună pe acest drum numit online, un mediu atât de avid de rapiditate și schimbare. Totodată, mulțumesc și publicului ŠKODA pentru feedbackul pozitiv și răspunsul călduros pe care l-au dat inițiativei noastre, încă de la primul episod. Avem încă o dovadă că orice perioadă dificilă poate da naștere unor noi tradiții și poate să împingă brandurile către noi orizonturi de creativitate și eficiență.”, conchide Patricia Zegreanu

Show-ul a ajuns deja la peste 1.200.000 de vizualizări, fiecare episod în parte acumulând peste 200.000 de vizualizari în Facebook și YouTube.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related