Anul dificil pe care lumea întreagă l-a trăit a lăsat urme adânci în aproape fiecare industrie, dar în același timp, a obligat la creativitate, adaptabilitate și digitalizare rapidă.
Pentru a reinventa campaniile promoționale și a simplifica interacțiunea directă cu consumatorul final, agenția de publicitate Godmother a creat Tappy, cea mai nouă soluție tehnologică dedicată promoțiilor.
Construcția, care a durat 9 luni, a dus la un proces automatizat, o mecanică sigură, un cost mai mic comparativ cu o promoție clasică și un sistem complex care să nu poată fi fraudat.
Cum funcționează
Robotul are 6 rafturi și 9 coloane ajustabile, iar pe fiecare raft încap până la 45 de produse diferențiate. De asemenea, temperatura interioară este controlată până la 4 grade.
Produsele sunt livrate din aparat către participant prin intermediul unui lift, astfel încât produsele să rămână protejate.
Participanții la promoții merg la aparat, scanează bonul de cumpărături, iar aparatul recunoaște produsele de pe bon participante la promoție. Este identificat un cod unic aflat pe bon pentru a evita scanarea de două ori a acestuia. Pe baza unui algoritm de câștig setat de branduri, cumpărătorii pot câștiga premii instant. Datele celor mai puțin norocoși rămân înregistrate pentru tragerea la sorți unde se pot câștiga premii mai mari, dacă promoția prevede.
“Retailul modern reprezintă peste 75% din comerțul românesc, iar noi am căutat să aducem inovația la nivel de experiență pentru consumatorii din centrele comerciale.
Am investit peste 200.000 euro în acest proiect și suntem siguri că putem ajuta brandurile să implementeze promoții eficiente și sigure.”, Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother.
Toate aparatele sunt conectate la internet, campaniile se setează individual în funcție de fiecare brand și stocul premiilor este refăcut zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi, la final obținându-se un raport cu datele semnificative pentru acțiunea in-store.
Pentru început, Tappy poate fi găsit în 20 de locații din țară (București, Iași, Timișoara, Cluj, Galați, Ploiești, Oradea, Brăila, Constanța), în proximitatea caselor de marcat ale marilor lanțuri comerciale.
Tappy este un proiect inițiat de Godmother, agenție cu experiență de peste 10 ani în comunicarea in-store, cu peste 100 de campanii derulate și cu capabilități de implementare națională a promoțiilor creative.