Muzica face diferența! Loud Biscuit construiește punți între industria media și artiștii indie

Muzica face diferența! Loud Biscuit construiește punți între industria media și artiștii indie

Loud Biscuit este primul music publisher din România care se concentrează exclusiv pe medierea relației dintre artiștii independenți și industriile cu nevoie de muzică - advertising, film, seriale, jocuri, new media.

Nu este un secret că muzicienii români au avut un an foarte dificil, văzându-și sursele de venit restrânse din cauza pandemiei. Lipsa unui music publisher care să-i reprezinte n-a făcut decât să accentueze golul simțit de artiștii indie români.

"Din păcate, licențierea unei piese este, de cele mai multe ori, un proces greoi pentru agențiile de advertising sau producătorii de film deja depășiți de volumul de muncă, iar majoritatea artiștilor indie de la noi nu au echipe în spate care să poata facilita licențierile. Aici intră în joc rolul unui music publisher."
Victor Mihăilescu (fondatorul Loud Biscuit).

 

"În lipsa lui, însă, iată că industriile creative de la noi apelează de ani de zile la muzică de librărie sau jingle-uri făcute pe bandă rulantă de studiouri mari.
Cu aceste lucruri în gând și dorința de a schimba status quo-ul industriei, în vara lui 2020 am pornit la drum cu Loud Biscuit, iar răspunsul de la agențiile de publicitate și clienți a fost unul extrem de pozitiv. Faptul că se poate aplica ușor și fără compromisuri, conceptul de “shopping locally” în ceea ce privește artiștii indie a fost o revelație."

Alexa Stoenescu (co-founder Loud Biscuit).

 

 

O poveste bună are nevoie de muzica potrivită

Până în momentul de față, startup-ul a facilitat licențieri și muzică custom pentru spoturi TV, Radio sau Online ale unor branduri precum: Secom, Carrefour, Brico Depot, Bringo, Banca Transilvania, Otter, ING, Medlife, Helpnet și eMAG.

"Am mizat încă de la început pe impactul emoțional al muzicii și ne-am și organizat catalogul pe acest principiu. Suntem mereu gata de orice brief sau solicitare și consider că simplificarea procesului pentru clienți și faptul că oferim servicii 360% de consultanță și licențiere au contribuit și ele la succesul pe care l-am avut încă din primele săptămâni de activitate. Este un timp economisit pentru agenții și o bătaie de cap mai puțin, iar pentru muzicienii din catalogul nostru este o șansă în plus de a-și împărtăși arta și a spune o poveste."
Alexa Stoenescu

 

Cel mai mare semn că sunt pe drumul cel bun a fost momentul în care catalogul Loud Biscuit a atras atenția celor de la Kick The Flame, un music publisher din Leipzig care a avut deja succes plasând muzică în producții HBO, BBC sau Netflix precum și în spoturi pentru banduri ca Porsche și Tissot.

"A fost o mare onoare pentru noi să devenim partenerii unui lider în domeniu, dar nu neapărat o surpriză. Catalogul nostru vorbește de la sine iar eu personal mi-am exprimat întotdeauna convingerea că avem muzică #MadeInRo care ar fi putut să fie de mult pe soundtrack-uri de filme și seriale dacă ar fi fost făcută în Berlin, Londra sau Los Angeles.

Mă bucur enorm că avem ocazia, alături de partenerii noștri Kick The Flame, să începem să schimbăm cutuma - atât prin plasarea artiștilor români în producții internaționale, cât și prin încurajarea industriilor media locale să apeleze la domeniul muzical alternativ pentru a-și spune poveștile. Autentic, autohton și fără compromisuri."
Victor Mihăilescu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related