Brands & Bears ne inspira sa vedem filmele pe gustul nostru, cu cel mai nou spot Chio Popcorn

Brands & Bears ne inspira sa vedem filmele pe gustul nostru, cu cel mai nou spot Chio Popcorn

Cel mai nou spot semnat Brands&Bears pentru Chio Popcorn ne invita sa savuram filmele in modul nostru unic, alaturi de popcornul de la Chio.

Inca din 2015, de cand am conceput prima campanie TV pentru categoria de popcorn Chio, am vrut sa consolidam pozitia de lider a brandului, atat pe piata de popcorn do-it-yourself, cat si pe cea de gata preparat, la punga. Pentru ca popcornul si filmele au fost mereu complementare, inca de la inceput am ales sa vorbim despre serile de film petrecute alaturi de cei dragi.

Asadar, 2021 este anul in care le spunem tuturor iubitorilor de cinema “Bucura-te de filme pe gustul tau, cu Chio, la tine acasa”. Cu alte cuvinte, savureaza popcorn pe filmul tau, oricare ar fi el. Sit back, relax and enjoy the show, in your own unique way!

Spotul este format dintr-o serie de viniete care sa ne arate atat varietatea aromelor, cat si a modurilor diferite si amuzante in care este consumat produsul: cu emotie, cu pofta, cu speranta sau cu gura pana la urechi, consolidand astfel legatura dintre filme si popcornul Chio.

 

"Structura modulara a vinietelor ne va ajuta si in viitor, atat pentru comunicarea in mediul online, cat si in dezvoltarea spoturilor pentru tarile din CEE. Practic, vinietele pot fi folosite simultan sau pe rand, totodata putand fi mereu improspatate cu ipostaze noi in care este savurat popcornul Chio", ne explica Cristian Bulfinschi (Owner & Mananging Director Brands&Bears).

 

"Aproape la fel ca in filme, cand eroul principal se confrunta cu cei care vor sa-l invinga si sa-i ia locul, si brandul nostru, lider in segmentul sau, trebuie sa-si consolideze constant pozitia, atat in fata competitiei, cat si in inimile celor care il indragesc. Asadar, am cautat un mesaj puternic, care sa intareasca legatura dintre popcornul Chio si serile de film, dar care sa vorbeasca in acelasi timp si despre varietatea aromelor din intreaga gama. Suntem increzatori ca am reusit asta, cu un spot care aduce o atmosfera cinematica si situatii savuroase, pe placul iubitorilor de film si de popcorn", ne spune Mircea Badiu (Senior Category Manager).

 

Echipele participante:

Din partea Intersnack
Iulia Andresoiu – Marketing Director CEE
Marian Chiraches – Head of Marketing RO
Mircea Badiu – Senior Category Manager

Din partea Brands&Bears:
Mircea Coza – Art Director
Alexandra Mocanu – Copywriter
Alexandru Nedelcu – Copywriter
Gabriel Romosan – Creative Director
Adina Suru – Account Director
Andra Dinu – Account Manager

Intersnack este liderul pietei de snacksuri sarate in Romania, detinand marcile Chio, Nutline si PomBar, in categoriile de chips, nuts & seeds, specialitati si coapte.

Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp în care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Chio, PomBar, Nutline, Doppelherz, Serve, Luxuria, Danone, Interstar, Doraly si Hochland.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related