Publicitatea poate orice. În egală măsură, să creeze pentru un prosop o coregrafie spectaculoasa, să îl facă pe Chris Hemsworth amuzant, să atragă atenția asupra inegalităților de gen și tot așa. Depinde unde își îndreaptă privirea. Noi credem că e bine ca tabloul să fie cât mai divers în reprezentarea vieții și a preocupărilor omenești. Și chiar un astfel de calup internațional am adunat în această săptămână: vedete, Marte, Australian Open, Bitcoin, teorii ale conspirației. Începem cu un app care te învață cum să fii Chris Hemsworth, ajungem pe planete roșiu cu Greta Thunberg și ironie, o ascultăm pe Jennifer Hudson cum cântă pentru drepturile femeilor și Mastercard, stăm o tură pe tușă și ascultăm dezbateri cu australieni și încheiem seara de vineri încercând să ocolim cele mai extravagante fake news.
Centr
Greta Thunberg's Fridays For Future, FRED & FARID
Mastercard, McCann New York
Mint Mobile, Maximum Effort
Uber Eats
Taco Bell, Deutsch
Sheridan, Fabric\TBWA Sydney