Există o regulă nescrisă și universală printre iubitorii de filme: punga de chipsuri se deschide chiar în momentul în care începe filmul, nicio secundă mai devreme sau mai târziu. Crunch-ul e sunetul de început al poveștii, iar gustul e compania cea mai bună atunci când intrăm în lumea filmului ce rulează pe ecran. În ultima perioadă, filmele au devenit modul nostru de a călători, de a schimba decorurile, de a vedea lumea și de a depăși granițele. Lay’s a stat aproape de fiecare aventură, a susținut suspansul, a acompaniat Aha-urile și Nuuuuu-urile, a fost partenerul ideal de mers la film, în cinema-ul de acasă. Și pentru a sărbători această relație cu cinematografia, brandul a lansat o campanie care să apropie și mai mult consumatorii de lumea fascinantă a filmului: influenceri în decoruri surprinzătoare, schimburi de roluri, premii speciale, provocări pe Instagram și Tik Tok, lansare de produs în ediție limitată și ambalaje tematice.
#filmeculays
Fie că e vorba de iubiri imposibile, eroi cu dileme existențiale, exploratori ai unor planete imaginare, călătorii în timp sau aventuri în realitatea imediată, filmele sunt mai savuroase alături de chipsurile Lay’s. Pentru a încununa această relație, Lay’s a dat startul unei campanii ambițioase, care se desfășoară în toate mediile: loterie cu premii, provocări pe Tik Tok și trenduri pe Instagram, apariții speciale ale influencerilor, activări in-store, inovație, ambalaje tematice și oferte speciale e-commerce, brandul sărbătorește cinematografia în feluri noi, inedite.
”Filmele sunt în topul preferințelor de conținut TV, însă, din ce în ce mai des, vizionarea acestora este o activitate solitară. Lay's inspiră consumatorii să savureze filmele împreună cu cei dragi și să se bucure de gustul irezistibil al chipsurilor preferate, pentru mai multă distracție, răsfăț și relaxare”
Laura Rizea (Brand Manager Lay`s).
Pe perioada campaniei, Lay’s lansează ambalajele de luuuungmetraj, pentru și mai multă savoare, dar și ediția limitată de Lay’s Brânză și Șuncă - două gusturi preferate de consumatori în același produs. Totodată, consumatorii au șansa să câștige un premiu pe zi (voucher eMag în valoare de 3.000 de RON), un premiu pe oră (voucher acces HBO GO 6 luni) și chiar un premiu pe minut (voucher acces HBO GO 1 lună)
”E ușor de observat că, în ultimele luni, filmele au devenit o parte extrem de importantă din viața noastră de zi cu zi. Deci, e limpede de ce campania MovieWatching era inevitabilă și chiar necesară. Pe lângă faptul că Lay’s și filmele sunt best buddies dintotdeauna, acum ne-am propus să abordăm oamenii ceva mai personal. Le-am vorbit în funcție de ocaziile în care își savurează chipsurile preferate și am fost mai atenți la modul în care ilustrăm produsul în cadrul unor genuri care îi fac să vibreze, de la SF la romance și chiar horror. Și unde mai pui că avem și o super campanie de NCP, cu niște premii cool care abia așteaptă să fie câștigate :). GG echipei comune PepsiCo & Friends\TBWA & OMD și mă aștept ca Lay’s MovieWatching să fie un blockbuster ;)"
Vlad Belcin (Copywriter Friends\TBWA)
Influenceri în roluri principale
Campania se desfășoară în toate mediile, atât în formate clasice, cum ar fi spoturile rulate pe TV și pe platforme digital, materiale de vizibilitate și promoțiile din magazine, cât și în formate inedite, care includ provocări pe Instagram și Tik Tok, cu mixuri interesante de roluri și personaje. De exemplu: cum ar fi jucat Șerban Pavlu în Young Sheldon, Mira în Whiplash sau Liviu Teodorescu în Bani negri?
Pentru a aduce magia home cinema-ului mai aproape de consumatori, Lay’s și HBO GO au lansat o provocare specială în social media. O serie de influenceri au postat imagini în care ilustrau o scenă dintr-un film cunoscut, iar consumatorii au fost provocați să ghicească filmul respectiv, având șansa de a câștiga baxuri de Lay`s și vouchere HBO GO.
Așa a apărut Adina Maria în Povestea Slujitoarei, Louis Florea și Speak în Cartea pierdută a vrăjitoarelor, Lorena Șerban în Însoțitoarea de zbor și Cezara Cristescu în Familia Addams.
Proiectul special va continua pe Tik Tok, unde trei dintre acești influenceri, Mira, Luis și Cezara Cristescu vor lansa o nouă provocare fanilor.
Cu umor, experimente și joaca influencerilor din social media, Lay’s a adus mai aproape filmele de consumatori și a deschis puțin ușa din culisele cinematografice. Brandul a transformat aventurile de pe ecran în ceva personal și familiar. Așa cum chipsurile Lay’s dau gust și crunch fiecărui film.
Echipa
PepsiCo
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager Core Business Snacks
Laura Rizea – Brand Manager Lay's
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Alexandra Bălăceanu – Junior Brand Manager Lay's
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager Snacks
Friends\TWBA
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Lavinia Plohod, Fesus Barna, Răzvan Mic
Designer: Daniel Gusu
Copywriters: Vlad Belcin, Iarina Comănescu
Strategy: Dan Șendroiu, Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Junior Account Manager: Cristina Olaru
OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager
Despre PepsiCo & Lay’s
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.
Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi. Pentru că doar cartofii de cea mai bună calitate devin chipsuri Lay’s, atât de crocante și delicioase, gata de savurat, într-o gamă variată. Și astfel, Lay’s inspiră oamenii să se distreze împreună, cu orice ocazie!