De Ziua Îndrăgostiților unele branduri propun mesaje și cadouri neconvenționale dar la fel de… empatice.
Școala IAA de Marketing și Comunicare oferă o reducere de 14% pentru cuplurile client-agenție care se înscriu împreună la unul dintre modulele din această primăvară. Inițiativa este menită să încurajeze relațiile profesionale profunde și sănătoase și să susțină colaborarea pe termen lung. „Pentru ca relația voastră să evolueze on & beyond screen” este sloganul acestei campanii surprinzătoare de la IAA School.
„Suntem compatibili în sensuri diferite cu oameni diferiți și cred că știm cu toții ideea de partenerul meu/partenera mea de la birou. Pentru că într-adevăr petrecem multe ore din viață la job și e important să avem o relație sănătoasă și cu partenerii profesionali, precum cu cei romantici. Pentru că vrem să cultivăm partnerships from heaven, not clients from hell, să susținem oamenii care colaborează bine să meargă mai departe și să investească în dezvoltarea lor profesională, împreună”, a declarat zâmbind Laura Tampa, Directoarea Școlii IAA.
Astfel, poate ești într-o relație tip antreprenor – freelancer, strateg – business analyst, client service – marketing manager, web designer – data analyst, media planner – media buyer. Oricum v-ați numi, dacă vă place să lucrați împreună și vreți să treceți la următorul nivel profesional, dezvoltându-vă totodată relația și produsul la care lucrați, acesta e momentul.
Cum funcționează?
- Vorbești cu al tău significant other de la job și decideți la care modul vă înscrieți.
- Aplicați online și menționați ”VALENTINES 2021” și numele perechii voastre.
- Primiți confirmarea de la Școala IAA și reducerea de 14% din fee.
Cele 4 mini-MBA-uri de la Școala IAA rămân practice și interactive, fie că au loc față în față, online, sau într-o variantă hibrid. Cursurile au fost adaptate pentru toate aceste scenarii pentru a putea păstra viu spiritul primei școli de marketing și comunicare din România, cel al învățării experiențiale.
Pentru fiecare modul, programa a fost updatată pentru a răspunde provocărilor acestei noi realități în care operăm... iar o strategie brici e singura care poate salva un brand de la o comunicare generică.
Calendar :
- Fundamentele Marketingului și Comunicării – 18 martie – 26 iunie- deadline înscrieri 5 martie
- Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – 25 martie – 3 iulie – deadline înscriere 12 martie
- Marketing și Comunicare Strategică – 9 aprilie – 26 iunie (sesiune anuală) – deadline înscriere 26 martie
- Strategie și Planificare Media – 17 septembrie – 27 noiembrie (sesiune anuală) – deadline înscriere 1 septembrie
Cu partener sau nu, comunitatea Școlii IAA este deschisă și vă încurajează să nu vă opriți din învățat, este singura cale de adaptare în epoca schimbărilor accelerate.