[Marcom 2021] Mihaela Munteanu: Mi-ar placea sa vad ca va exista o categorie a societatii, din care vor face parte si oamenii de comunicare, care va fi invatat ceva din lectiile trecutului si care va promova sustenabilitatea in locul consumerismului

[Marcom 2021] Mihaela Munteanu: Mi-ar placea sa vad ca va exista o categorie a societatii, din care vor face parte si oamenii de comunicare, care va fi invatat ceva din lectiile trecutului si care va promova sustenabilitatea in locul consumerismului

Schimbari, schimbari, schimbari. Acesta este ritmul pandemiei. Si cand crezi ca te-ai obisnuit cu ele, te-ai adaptat, te simti mandru ca le poti tine piept, vin alte schimbari, schimbari, schimbari. 2021 va fi tot anul schimbarilor, spune Mihaela Munteanu, Managing Partner Echipa de PR, dar - completeaza ea - va fi anul schimbarilor pe termen lung. Tocmai de aceea e nevoie ca oamenii de comunicare (si nu numai) sa invete sa lucreze mereu cu 2 scenarii:

Unul bazat pe ambitia noastra de a ne autodepasi, si unul care mizeaza pe hazardul unor intamplari neprevazute, asa cum a fost pandemia. In scenariul optimist, vom creste in continuare si vom castiga clienti noi, iar in cel de back-up, ne vom stradui sa ramanem in formula actuala, atat ca si angajati, cat si ca si clienti. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related